سفر به ابوظبی (قسمت 1)

سفر به ابوظبی (قسمت 1)

تور امارات

سفر به ابوظبی

سفر به ابوظبی:

(قسمت 1)

ابوظبی:

شاید تا به حال نشنیده باشید ولی جالب است بدانید که ابوظبی ثروتمندترین صندوق پول دنیا را دارد و چون مقامات و امیران اماراتی علاقه فراوانی دارند که تمام بهترین های دنیا را در شهرهای خود گرد هم بیاورند، عجیب نیست که ابوظبی بهترین گزینه برای این کلکسیون باشد، چون پایتخت امارات است و جلوه ای بهتر از امارات را نشان می دهد.

ابوظبی را از بالا به صورت T در کنار دریا خواهید دید. این شهر آب وهوایی گرم و مرطوب دارد؛ شب های این شهر در فصل زمستان خنک خواهد بود؛ روزهای گرم تابستان دمای هوا به پنجاه درجه هم می رسد؛ ولی این گرما سفر ابوظبی را ناخوشایند نخواهد کرد چون سیستم های خنک کننده همه جای شهر وجود دارد.

ابوظبی، با همه جلوه های پر زرق و برقش، انتخاب خوبی برای سفر با هر انگیزه ای خواهد بود. برای سفر به این شهر خیلی معطل نخواهید شد تنها باید لوازم سفرتان را فراهم کنید. از فرودگاه ابوظبی تا مرکز شهر می توانید از تاکسی استفاده کنید که خیلی هزینه بر نیست، ولی اتوبوس های ویژه مسافران نیز هست که هر نیم ساعت یک بار حرکت می کنند. انتخاب هتل نیز در ابوظبی خیلی طول نمی کشد، فقط به ستاره ها توجه کنید تا از قیمت ها مطلع شوید و یک هتل خوب چهار ستاره از صدهزار تومان به بالا هزینه خواهد داشت.

چنانچه به خرید کردن علاقه دارید، ابوظبی شهر رویاهای شما خواهد شد: آنقدر مرکز خرید در ابوظبی وجود دارد که لازم است چند روز در این شهر اقامت کنید.

مارینا معروف ترین مرکز خرید ابوظبی است. این مرکز خرید را با فواره های موزیکال، سقفی که شبیه سقف سالن مدرسه گوارتز است و پرچم بزرگ امارات در قسمت ورودی که ١٢٣ متر ارتفاع دارد و بلندترین پرچم دنیاست می شناسند. بلوار ساحلی کورنیش از مقابل این مرکز خرید شروع و تا شش کیلومتری آن در امتداد ساحل شنی ابوظبی ادامه پیدا می کند. بد نیست بعد از خرید کردن از فروشگاه های مارینا، گردش در ابوظبی را از اینجا آغاز کنید. در جاده ی سرسبز کورنیش، مسیرهای ویژه پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین های بازی مخصوص بچه ها، کافه های روباز، ساحل عمومی مجانی، آب نماها و مجسمه ها و نورپردازی های جذابی هست که می توانند شما را سرگرم کنند.

یکی دیگر از بناهای بسیار بزرگی که در ابوظبی خواهید دید، مسجد شیخ زائد است.

این مسجد بعد از مسجدالنبی و مسجدالحرام سومین مسجد بزرگ دنیا بشمار می رود که به فرمان شیخ زائد بر روی تپه ی سرسبزی به ارتفاع نه متر احداث شده. جالب است بدانید بزرگ ترین سجاده ی دنیا هم که یک فرش ایرانی است اینجا پهن شده است. نزدیک این مسجد پارک خلیفه با آکواریوم، موزه، فرهنگسرا و زمین های بازی و باغ های زیبایش، نظر رهگذران را جلب می کند.

برای خرید کردن، مراکز خلیفه و الواحه هم به وسعت و کامل بودن مجموعه ی برندهای شان، شهرت دارند. در اکثر فروشگاه های ابوظبی، همواره یکی از کارکنان در کنار مشتری هست تا سرویس بهتری به آن ها ارائه دهد، البته اگر نخواهید هم می توانید با یک لبخند و تشکر آن ها را مرخص کنید.

سفر به ابوظبی (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jun 28Rating: 3.0سفر به ابوظبی قسمت اولاگر دوست دارید که تور امارات و تور ابوظبی را تجربه کنید و جاذبه های امارات را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

اگر دوست دارید که تور امارات و تور ابوظبی را تجربه کنید و جاذبه های امارات را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی