سفر به ابوظبی (قسمت 2)

سفر به ابوظبی (قسمت 2)

تور امارات

سفر به ابوظبی

سفر به ابوظبی:

(قسمت 2)

بازار طلا و جواهر در ابوظبی:

فروشگاه های کوچک و البته مستقلی نیز در تمام نقاط شهر ابوظبی در حال فعالیت هستند که چنانچه هوس کردید که عتیقه جات، فرش و جواهرات بخرید بهتر است که از این مراکز خرید کنید، هم قیمت های پایین تری دارند و هم می توانید با چانه زدن به قیمت پایین تری محصول موردنظرتان را تهیه کنید. در ابوظبی مالیات شخصی گرفته نمی شود و ضمناً دو تا فصل بزرگ حراج دارد، یکی آغاز بهار و دیگری شروع فصل پاییز.

در همه مرا کز خرید چندین رستوران فعالیت دارند: از فست فودهای زنجیره ای امریکایی و اروپایی گرفته تا رستوران های ایتالیایی، مکزیکی،عربی، هندی و چینی. رستوران هندی آشاز در مرکز خرید خالدیا از بهترین هاست که اسمش را از خواننده ی معروف و به نام بالیوودی گرفته. رستوران های چینی و هندی نسبتاً ارزان قیمت تر هستند و چنانچه بخواهید خیلی ولخرجی کنید، باید به رستوران هتل ها و برج های شیک و لوکس مراجعه کنید. با این که تقریباً در تمام رستوران های ابوظبی، برای گیاهخوارها نیز غذا دارند اما جاهایی نیز وجود دارد که فقط خاص این افراد غذا سرو می کنند. سونجیتا اورگرین در باشگاه توریست ها یکی از رستوران هایی است که تنها برای گیاهخواران غذا طبخ می کنند. اما چنانچه کباب دوست داشتید، خانه استیک هتل ساحل روتانا را از یاد نبرید.

تورهای روزانه ای در شهر ابوظبی برگزار می شود که توی اغلب هتل ها یا مجتمع های تجاری می توان اطلاعاتشان را یافت: سافاری بیابان که از صبح با شترسواری و بالا و پایین رفتن از تپه های نرم و طلاییِ شن، آغاز می شود و شب در کنار چادرهای صحرایی و دور آتش با پذیرایی سنتی عربی به اتمام می رسد. درضمن تور هلی کوپتر که از ساعت 9 صبح تا ٥ بعدازظهر آماده است مسافران را روی شهر بگرداند، البته در صورتی که از قبل در مرکز خرید مارینا برای این تور ثبت نام کنید. کسانی که از سوارشدن برقایق های پر سرعت کروز و زیر پا گذاشتن خلیج لذت می برند می توانند تورهای قایق سواری بیگ باس را رزرو کنند و حسابی خوش گذرانی کنند.

در ابوظبی همواره پروژه های تفریحی و رفاهی در دست عملیاتی شدن هستند و به سرعت نیز به نتیجه و بهره برداری می رسد؛ بنابراین اگر بار دیگر به ابوظبی سفر کردید و ساختمان های جدیدی دیدید تعجب نکنید.

نکاتی درمورد ابوظبی:

از دکه های فلافل فروشی تا رستوران های شیک و گران ابوظبی، همه این امکان را دارند که غذای شما را برایتان ارسال کنند. اغلب مواقع هزینه ای هم دریافت نمی کنند.

می توانید در ابوظبی یک ساحل اختصاصی را از یک روز تا یک سال اجاره کنید.

هزینه سنگینی دارد اما تجربه ای متفاوت خواهد بود.

سفر به ابوظبی (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jun 28Rating: 3.0سفر به ابوظبی قسمت دوماگر دوست دارید که تور امارات و تور ابوظبی را تجربه کنید و جاذبه های امارات را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

اگر دوست دارید که تور امارات و تور ابوظبی را تجربه کنید و جاذبه های امارات را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی