جاذبه های گردشگری ابوظبی (قسمت 1)

جاذبه های گردشگری ابوظبی (قسمت 1)

تور ابوظبی

جاذبه های ابوظبی

جاذبه های گردشگری ابوظبی:

(قسمت 1)

دهکده میراث ابوظبی:

دهکده آرام میراث ابوظبی، حالا یکی از زیباترین مکان های ابوظبی بشمار می رود. با باغها و فواره های متعدد، این جا را به محلی عالی برای گذراندن صبح تبدیل کرده. در این دهکده، چشم اندازی از زندگی اجتماعی اهالی ابوظبی قبل از دوران نفت را می بینید: کوچه های بازسازی شده این دهکده، یک مسجد سنتی قدیمی و چادرهایی تهیه شده از موی بز و شتر. اینجا کارگاه هایی هم دارد که هنرمندان سفالگر، شیشه گر، مس گر و بافنده در آن مشغولند.

بنیاد فرهنگی:

بنیاد فرهنگی ابوظبی، یک مرکز هنری و فرهنگی است که برنامه های تئاتر، موسیقی کلاسیک، باله، نمایشگاه هنر و عکاسی، شعرخوانی، موسیقی و پخش فیلم های سینمایی جهانی است. این موسسه در مرکز شهر و در ساختمان اسلامی مدرن واقع شده است که گنبدهای زیبا و راهروهای کاشی کاری شده اش، طرحهای چشم نوازی دارند.

جاذبه های گردشگری ابوظبی (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jul 8Rating: 3.0جاذبه های گردشگری ابوظبی قسمت اولاگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را نیز ببینید و تور ارزان ابوظبی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را نیز ببینید و تور ارزان ابوظبی را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی