جاذبه های گردشگری دبی (قسمت 1)

جاذبه های گردشگری دبی (قسمت 1)

جاذبه های گردشگری دبی

جاذبه های گردشگری دبی:

(قسمت 1)

تور بازدید از شهر:

گشتی در شهر می زنید بازارهای محلی، بازار ماهی، خانه های بادگیر بستکیه، مساجد، منطقه های تجاری پیشرفته با برج های جدید و موزه دبی چیزهایی هستند که در این تور یک روزه خواهید دید. راهنمایان مجرب به خوبی شما را با ابعاد گسترده فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی دبی آشنا می کنند.

پارک الممزر:

آن را گوهر پنهان دبی می دانند. الممزر در امتداد دماغه ی کوچکی در دهانه ی خور الممزر واقع شده است و در خلیج کوچکی دقیقا جلوی شارجه است. ساحل های شنی سفید رنگ و زیبا، استخر شنا و باربیکیو و محیطی برای بازی کودکان و زمین های بازی فراهم شده است. اواسط هفته خلوت تر از جمعه و تعطیلات است، چهارشنبه ها خاص حضور خانم ها و کودکان است.

پارک ساحلی جمیره:

جز ساحل های شنی، زمین بازی ویژه کودکان، باربکیو و میزهای پیک نیک؛

پارک ساحلی جمیرا، محوطه ی چمن کاری شده ی خنکی نیز دارد که برای فرار از گرمای دبی انتخاب خوبیست.

اقامت گاه ایرانی بستکیه:

محله ی بستکیه در بر دبی منازلی با بافت سنتی دارد با بادگیر. البته کوچه هایش نیز بسیار دیدنیست. این محله از قدیمی ترین محله های بردبی است و ساخت آن به سال ١٩٠٠ میلادی باز می گردد، زمانی که تاجران پارچه و مروارید از منطقه ی بستک ایران (واقع در استان هرمزگان) به دبی مهاجرت کردند.

اسکی در دبی:

در دبی دیدن هیچ تفریحی تعجب آور نیست، چون دبی سعی دارد در همه عرصه ها اول باشد: مرتفع ترین برج دنیا را دارد، با وسیع ترین مرکز خرید و هتل هفت ستاره ای که در دنیا نظیر ندارد.

پس عجیب نیست که تنها پیست اسکی سرپوشیده را نیز در دبی ببینید. این پیست،

یکی از شاخص ترین جاذبه های دبی محسوب می شود: با دیوارهای شیشه ای، مجسمه های یخی، تپه ی سورتمه سواری، زمین بازی کودک و مسیر ٤٠٠ متری ویژه اسکی؛ این پیست را با یک سرزمین عجایب برفی اشتباه می گیرید. ا گر تا به حال اسکی

بازی نکرده اید هم جای نگرانی نیست چرا که کسانی در این پیست هستند که به شما آموزش دهند.

خدمات ماساژ آمارا:

اَمارا، جایی است که اگر به خدمات ماساژ نیاز داشته باشید پاسخگوی شما خواهد بود. مرکز ماساژ هشت اتاق با باغ خصوصی و دوش داخل باغ دارد و از این جهت به عنوان بهترین مرکز ماساژ دبی معرفی می شود. سه اتاق این مرکز خاص زوج ها مهیا شده. بخصوص اگر در سفر ماه عسل یا سالگرد ازدواج باشید بسیار خاطره انگیز می شود. در این مرکز حتی موسیقی ای که می شنوید به انتخاب شما خواهد بود. برنامه آرامش روح و اعصاب با یک ماساژ عالی آغاز و سپس، خدماتی خودتان انتخاب کردید انجام می گیرد. بعد از اتمام ماساژ فرصت دارید که استراحت کنید، یک فنجان چای بنوشید و از سکوت محیط لذت ببرید.

ساحل روسی:

ساحل روسی یک از انگشت شمار سواحل عمومی است که یکی از ویژگی هایش این است که تصویر جذابی از چندملیتی بودن دبی را نمایش میدهد؛ به ویژه در ایام تعطیل سال که کارگران خارجی برای پیک نیک، بازی و حمام آفتاب به این ساحل زیبا مراجعه می کنند. اینجا امکاناتی همچون رزرو حمام آفتاب، دوش ها و آلاچیق های عمومی برای مردم فراهم شده.

جاذبه های گردشگری دبی (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on May 21Rating: 3.0جاذبه های گردشگری دبی قسمت اولاگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های دبی را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

اگر دوست دارید که تور امارات و تور دبی را تجربه کنید و جاذبه های دبی را از نزدیک ببینید. اول تور راهنمایی تان می کند که چگونه تور ارزان امارات را برای خود رقم بزنید.

1 دیدگاه

  1. […] مایلید در تور امارات و تور ابوظبی جاذبه های ابوظبی را نیز ببینید و تور ارزان ابوظبی را تجربه کنید، این […]

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی