از شروع تا پایان جشنواره بالون فیستا

از شروع تا پایان جشنواره بالون فیستا

تور اسپانیا

جشنواره بالون فیستا

از شروع تا پایان جشنواره بالون فیستا:

قصد داریم از نزدیک با فعالیت ها و کارهایی مربوط به این فستیوال آشنایتان کنیم. قبل از آغاز این فعالیت بهتر است بدانید که برای برقراری نظم بیشتر در این جشنواره ی فوق العاده زیبا گروه های بالون سواری را به ۱۴ دسته بزرگ تقسیم خواهند کرد که ۹ گروه آن ها از ۴:۳۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر اجازه ی پرواز دارند و ۵ گروه دیگر نیز از ساعت ۳:۳۰ تا ۲۱ شب. کم کم بیشتر با این فستیوال بزرگ و بی نظیر آشنا خواهید شد.

آماده سازی و ثبت نام جشنواره فیستا:

نخستین مرحله حضور در فستیوال فیستا ثبت نام در وبسایت مجموعه خواهد بود، در این مرحله می توانید تماشاگر باشید و یا شرکت کننده به هر حال باید ثبت نام کنید.

 

بعد از ثبت نام اگر شرکت کننده باشید بهتر است آماده کردن بالون و انتخاب همسفران و همکارانتان را شروع کنید. چنانچه تنهایید باید بدانید که در چند سال اخیر حدودا ۳۰ هزار نفر از تمام رده های سنی برای حضور در این جشنواره ثبت نام می کنند.

تمام بالون هایی که در این جشنواره شرکت می کنند باید گازی یا هوایی باشند و بالون هایی که از تکنولوژی های خاصی برخوردار باشند نمی توانند در فستیوال شرکت کنند، به همین علت بالون های گازی بسیار خوبی برای شرکت در این جشنواره تولید می شود تا این گونه بالون ها و روش کارشان را عموم مردم یاد بگیرند. این بالون ها با گاز هلیوم یا هیدروژن کار می کنند.

بعضی از تیم های خلبانی هر سال در این فستیوال هستند و تنها جنبه ی تبلیغاتی برای شرکت سازنده دارند؛ این شرکت کننده ها را معمولا محلیان منطقه تشکیل می دهند.

پرواز بالن ها در آسمان:

جشنواره فیستا در کشور اسپانیا و در زمینی به مساحت ۷۸ هکتار برگزار می شو. پس می توان تصور کرد این منطقه چقدر وسیع و بزرگ است و چه تعداد از بالون های رنگارنگ را در آن خواهید دید. حاضر کردن و به پرواز در آوردن بالون ها کار راحتی نیست. چون حضور پر تعداد جمعیت در جشنواره فعالیت را مشکل می کند. البته مدیریت این فستیوال به خوبی صورت می گیرد و تمام خلبانان می توانند بالون های خود را به پرواز در بیاورند.

خلبان ها از چند ماه قبل تر بالون های خود را بررسی می کنند و دوست دارند هرچه سریعتر در این جشنواره حاضر شوند. خلبانان می توانند از طلوع خورشید تا وقتی که نور در آسمان هست بالون های خود را پرواز دهند، تیم های پرواز بالون از چند ساعت قبل از طلوع خورشید در منطقه حضور دارند تا بهترین زمان بالون خود را به پرواز در بیاورند.

حضور نیروی پلیس و راهنمایان محلی نیز بسیار کار گشاست و خلبانان دچار مشکل نخواهند شد.

اختتامیه مراسم:

بعد از تماشای بالون ها حضار به صرف نوشیدنی و غذا مهمان می شوند و با فرا رسیدن شب آتشبازی و پایکوبی را شروع می کنند. پایان این جشنواره بسیار خاطره انگیز و زیبا خواهد بود. توصیه ما این است که چنانچه  قصد دارید بعد از ظهر به این جشنواره بروید حتما پایان شب را هم آنجا بمانید و نورپردازی فوق العاده اش را از دست ندهید.

از شروع تا پایان جشنواره بالون فیستاReviewed by Yeganeh on May 14Rating: 3.0از شروع تا پایان جشنواره بالون فیستااگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور اسپانیا است. بخشی از سفر شما در اسپانیا به دیدن جشنواره ها خواهد گذشت، در اول تور معروف ترین آن ها را معرفی خواهیم کرد.

اگر علاقمندید در یک تور ارزان و تور خارجی شرکت کنید، پیشنهاد ما تور اسپانیا است. بخشی از سفر شما در اسپانیا به دیدن جشنواره ها خواهد گذشت، در اول تور معروف ترین آن ها را معرفی خواهیم کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی