موزه پاورهاوس سیدنی

موزه پاورهاوس سیدنی

تور استرالیا

موزه پاور هاوس سیدنی

موزه پاورهاوس سیدنی:

خیره شدن بیش از اندازه بچه ها به تلفن های هوشمند و کامپیوتر مضرات و آسیب های فراوانی را به چشم و رشد فکری آن ها وارد می کند. از طرفی، گرفتاری های شغلی و فعالیت های دائمی والدین را نیز نمی توان نادیده گرفت و یا انکار کرد. والدین در طول روز مشغول کار و فعالیت هستند و بازی کردن با بچه ها پس از یک روز کاری خسته کننده نیرو و انرژی فراوانی می خواهد که در آن ها وجود ندارد. چنین مسائلی سبب می شوند تا پدر و مادرها برای فرزندان خود تلفن همراه و یا بازی های کامپیوتری تهیه کنند تا بچه ها به بازی کردن و سرگرم شدن با این ابزار راضی شوند. نمی توانیم دیگر بصورت کامل و مطلق بچه ها را از تکنولوژی دور کنیم، بنابریان دانشمندان تلاش می کنند راهکارهای جدیدی برای رفع کردن این مشکلات پیدا کنند.

نمایشگاه پاورهوس:

سیدنی استرالیا نمایشگاهی تحت عنوان موزه پاورهوس دارد که در آن سعی شده تا تکنولوژی را به صورتی مفید به بچه ها و بزرگسالان بشناسانند. به روزترین تکنولوژی های دنیا در این نمایشگاه بچه ها و والدین را به بازی و تفریح دعوت می کنند. نمایشگاه پاورهوس برای بچه ها جذابیت زیادی دارد و از هنگام افتتاح آن تا به امروز همواره بر شمار طرفدارانش افزوده می شود و افراد بیشتری از آن دیدن می کنند.

پاورهوس نمایشگاهی دائمی در سیدنی استرالیاست که برنامه های متنوعی برای سنین مختلف دارد. پاورهوس از موزه هنرهای کاربردی و علوم کشور استرالیا محسوب می شود. پژوهشگران از تکنولوژی در زمینه های گوناگون استفاده کردند تا به ترکیبی ثابت از هنر و تکنولوژی دست یابند. از این نمایشگاه که دیدن کنید می توانید ترکیب علوم نوین با هنرهای تزیینی، علوم ارتباطات، حمل و نقل، پوشاک، مبلمان، کامپیوتر، فن آوری فضایی و انواع موتور بخار را از نزدیک ببینید.

نمایشگاه دائمی پاورهوس سال 1897 یعنی حدودا 100 سال قبل با 400 هزار شی به فعالیت های خود کلید زده؛ ولی از 2016 ایده تلفیق تکنولوژی با علوم متفاوت و نمایش آن ها در این نمایشگاه بزرگ مطرح شده. در آغاز کار موزه پاورهوس را با نام رصدخانه تاریخی سیدنی معرفی می کردند چون رصدخانه مهمی در آن جای گرفته؛ ولی از سال 2017 با پا گذاشتن تکنولوژی های متفاوت به این نمایشگاه خیلی کم به بُعد رصدخانه آن نگاه ها جلب می شود. به تدریج پاورهوس ارتقا یافت و هم اکنون 500000 شی را برای بازدید عموم به نمایش درآورده است.

چیزی که باعث شده در سال 2017 بار دیگر نام پاورهوس بولد شود، توجه به خردسالان و سرگرم کردن آن ها بوسیله دانش مدرن عصر حاضر است. مسئولین پاور هوس می گویند که ایده پردازی و خلاقیت و کمک به رشد بیشتر کودکان در صدر برنامه های این نمایشگاه قرار دارد. بخشی تحت عنوان تراموا در این نمایشگاه هست که اجزای لوکوموتیوها در گذشته را نشان می دهد و معرفی می کند، این بخش در سال های نخستین افتتاح موزه، پرطرفدارترین بخش آن بود و هنوز نیز محبوبیت زیادی دارد و کودکان و بزرگسالان به آن توجه زیادی دارند.

برای اینکه پاورهوس را بهتر بشناسید لازم است که هر بخش آن را به صورت جداگانه ببینید، در بخش های بعدی درمورد هریک از این بخشهای جالب و دیدنی خواهیم گفت.

موزه پاورهاوس سیدنیReviewed by Yeganeh on Jun 12Rating: 3.0موزه پاورهاوس سیدنیاگر مایلید در تور استرالیا و تور سیدنی را نیز تجربه کنید و جاذبه های استرالیا را ببینید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. ما راهنمایی تان می کنیم که تور ارزان استرالیا را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور استرالیا و تور سیدنی را نیز تجربه کنید و جاذبه های استرالیا را ببینید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. ما راهنمایی تان می کنیم که تور ارزان استرالیا را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی