سرگرمی های کودکانه موزه پاورهاوس (قسمت 1)

سرگرمی های کودکانه موزه پاورهاوس (قسمت 1)

تور استرالیا

سرگرمی های موزه پاورهاوس

سرگرمی های کودکانه موزه پاورهاوس:

(قسمت 1)

رقابت تویوتاهای رویایی:

اینجا ماشین موردعلاقه خود را می سازید و یک سفر به ژاپن برنده می شوید. با اینکه اتومبیل های جدید و مدرن زیادی تولید شده اند ولی همچنان نیاز به ماشین های بهتر و جدیدتر احساس می شود. در عصر حاضر برای خلق چیزهای تازه تر باید بسیار خلاق تر عمل کرد. حالا اتومبیل ها تنها نقش حمل و نقل انسان ها را روی جاده را ندارند، مخترعان تلاش می کنند ماشین هایی بسازند که توانایی حمل و نقل افراد را در زیر آب یا حتا فضا را دارند. چنانچه ایده ای از این قبیل در فکرتان است و دوست دارید که اتومبیلی با این خصوصیات ساخته شود، دست بکار شوید و در بخش رقابت تویوتا این افکارتان را به حقیقت تبدیل کنید.

در موزه پاورهوس پدر مادرها و بچه ها این فرصت را دارند که در کنار هم ایده های خود را اجرایی کنند. جالب است بدانید که چنانچه طرح شما توسط داوران انتخاب شود از طرف شرکت تویوتا به یک سفر رایگان به ژاپن دعوت خواهید شد. به نفر نخست این رقابت جایزه سفر داده می شود به 8 نفر بعدی هم کارت هدیه ای به مبلغ 750 دلار (معادل 9,600,000 تومان ) تقدیم می شود که این کارت ها از طرف شرکت اپل است و می توانید با آن ها از اپل استور نیز خرید کنید.

شرکت تویوتا این برنامه جالب را فراهم کرده تا در ساخت اتومبیل هایش از خلاقیت نیز بهرمند شود و خودروهای جدیدتر و فوق العاده تری به تولید برساند. اگر اطلاعات بیشتری درمورد شرایط این رقابت می خواهید از وبسایت تویوتا دیدن کنید.

مس مینیز:

بخشی خاص کودکان 3 تا 5 سال. اینجا بچه ها می توانند با استفاده از تجربه به حس کنجکاویشان پاسخ دهند و پاسخ سوال های خود را بگیرند. در این بخش یک موضوع خاص با کودکان به اشتراک گذاشته می شود و به آن ها این امکان را می دهند تا تمام سوالات خود را مطرح کنند، بعد سوال هایی که امکان دارد درمورد آن مسئله خاص مطرح شود را با استفاده از آزمایش های مختلف به بچه ها اثبات می کنند. به این ترتیب مسایل بهتر و سریع تر در ذهنشان نقش می بندد.

سلامت و پزشکی:

خیلی از کودکان در سنین کم بسیار به پزشک شدن علاقمندند. بخش سلامت و پزشکی پاورهوس نیز فرصت خوبی در اختیار کودکان و پدر مادرها قرار می دهد که با جستجوهای تازه دانشمندان و آناتومی بدن جانداران آشنا شوند. در اینجا بخش حدود 1000 وسیله جالب پزشکی هست که دیدی وسیع و بهتر در اختیار حاضرین قرار می دهند.

اینجا می توانید روند ارتقا علم پزشکی از قرن 19 تا به حال را به طور چکیده ببینید. بخصوص بچه ها که لازم است درمورد آینده خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. خیلی ها اعتقاد دارند که این بخش از موزه در نوع خود منحصربفرد است و جزو بهترین کلکسیون های پزشکی دنیا بشمار می رود. در این بخش به موارد خیلی جالبی پرداخته اند؛ به عنوان مثال روش انجام پروتز لب، برداشتن کلیه و... تمامشان تشریح می شود و معایب و مزایای آن نیز بررسی می شود.

سرگرمی های کودکانه موزه پاورهاوس (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on May 19Rating: 3.0سرگرمی های کودکانه موزه پاورهاوس قسمت اولاگر مایلید در تور استرالیا و تور سیدنی را نیز تجربه کنید و جاذبه های استرالیا را ببینید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. ما راهنمایی تان می کنیم که تور ارزان استرالیا را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور استرالیا و تور سیدنی را نیز تجربه کنید و جاذبه های استرالیا را ببینید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. ما راهنمایی تان می کنیم که تور ارزان استرالیا را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی