تفریحات کودکانه موزه پاورهاوس (قسمت 1)

تفریحات کودکانه موزه پاورهاوس (قسمت 1)

تور استرالیا

تفریحات موزه پاورهاوس

تفریحات کودکانه موزه پاورهاوس:

(قسمت 1)

این یک صداست:

قدرت صدا در پاورهوس فرا تر از تصور است. در این قسمت از نمایشگاه بزرگ پاور هوس به حاضرین و شرکت کننده های آن یاد می دهند که چگونه به صداها بیشتر از کلمات توجه و فکر کنند. دانشمندان و محققان در این قسمت از نمایشگاه تمام سعی و تلاش خود را بکار می برند تا از صداهای مختلف برای آموزش به خردسالان تا نوجوانان و حتا درمان خیلی از بیماری ها استفاده کنند. این روزها دانشمندان دریافته اند که صداهای متفاوتی وجود دارند که این قدرت را دارند که بر سطح استرس و عملکرد اشخاص تاثیر بگذارند به همین علت این بخش را برای کودکان و پدر مادرها فراهم کرده اند تا با موسیقی های آرام و نمایش آثار هنری زیبا و رمانتیک آرامشی نسبی را برایشان بوجود بیاورند.

چنانچه قصد دارید که از ایین بخش دیدن کنید توجه کنید که تمام اشیای موجود در این بخش بسیار ارزشمند و جزوی از آثار فرهنگی کشور استرالیا بشمار می روند و نباید در مراقبت از آن ها و آسیب نرساندن به آن ها سهل انگاری کرد.

طراحی اتومبیل در تعطیلات:

معمولا بچه ها در سنین کم به بازی با اتومبیل ها علاقه زیادی نشان می دهند و بازی با ماشین های کوچک به ارتقا خلاقیت آن ها کمک زیادی می کند، بنابراین موزه پاورهوس ترتیبی داده تا کودکان نیز این فرصت را داشته باشند که اتومبیل های مورد علاقه خود را طراحی کنند. ابزار و لوازم را برای ساخت اتومبیل های کوچک در اختیارشان قرار می دهند تا افکار خود را عملی کنند. اگر کودکی علاقه زیادی به ماشین ها نشان می دهد می تواند در اردوهای موزه پاورهوس نیز شرکت کند. در این اردو بچه ها به ژاپن می روند تا از شرکت های بزرگ ماشین سازی در این سرزمین دیدن کند. اردوها در تعطیلات رسمی برگزار می شوند.

تاریخ ها و هزینه های متفاوتی برای اردوهای ژاپن هستن که نمی توان تمامشان را اینجا ذکر کرد.

آینده:

تمام یک شنبه ها موزه پاور هوس، بخشی فعال دارد که برای تفریح والدین و فرزندانشان فراهم شده است. اینجا لوازمی را در اختیار خانواده ها قرار می دهند تا تخیلات خود را در زمینه های حمل و نقل، صنایع دستی، هنرهای مدرن و ... به واقعیت تبدیل کنند. شرط اصلی این است که باید دست سازی هنرمندانه و مدرن بسازید، که کاربردی هم باشد و بتوان از آن در زندگی نیز استفاده کرد. بچه ها در این بخش دانشمندان کوچکی هستند که می توانند در زمینه های متفاوت فعالیت کند. تمام فعالیت های این بخش به صورت تعاملی اجرا می شوند به این مفهوم که بچه ها برای انجام امورشان نیاز به پدر و مادر خود دارند. بننابراین آینده تفریحی بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی برای والدین و فرزندان خواهد بود. یک شنبه اگ گذرتان به پاورهوس خورد حتما از این بخش هم بازدید کنید.

تفریحات کودکانه موزه پاورهاوس (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on May 19Rating: 3.0تفریحات کودکانه موزه پاورهاوس قسمت اولاگر مایلید در تور استرالیا و تور سیدنی را نیز تجربه کنید و جاذبه های استرالیا را ببینید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. ما راهنمایی تان می کنیم که تور ارزان استرالیا را تجربه کنید.

اگر مایلید در تور استرالیا و تور سیدنی را نیز تجربه کنید و جاذبه های استرالیا را ببینید پیشنهاد می کنیم این مطلب را دنبال کنید. ما راهنمایی تان می کنیم که تور ارزان استرالیا را تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی