تاریخچه استخر همیلتون تگزاس

تاریخچه استخر همیلتون تگزاس

تور آمریکا

استخر همیلتون تگزاس

تاریخچه استخر همیلتون تگزاس:

گردش و تفریح در استخر همیلتون:

قبلا به صورت مختصر اشاره کردیم که ایالت تگزاس همواره دارای اقلیم و آب و هوایی گرم است، بویژه در تابستان که گرمایش غیرقابل تحمل می شود، به همین خاطر است که شنا یکی از تفریحات اهالی این منطقه است. آب زلال و خنک استخر همیلتون می تواند در این ایام گرم راه حلی برای فرار از گرما باشد. البته اگر هوا خیلی گرم باشد درجه حرارت آب به ۵۰ درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید. گردشگران از تمام آمریکا برای اینکه بتوانند در این استخر در کنار دوستان خود شنا کنند به طرف این استخر زیبا روانه می شوند.

 مشاهده طبیعت و پیاده روی کنار استخر طبیعی همیلتون دلیلی است که گردشگران مشتاق سفر به همیلتون می کند، چنانچه روز قبل استخر بارندگی را تجربه کرده باشد، روز بعد از باران استخر حجم آبش چندین برابر خواهد شد و گردشگران این فرصت طلایی را خواهند داشت که سقوط آب را از ارتفاعات بالا نگاه کنند و لذت ببرند.

اکثر طرفداران استخر همیلتون و گردشگران تفریحاتی چون شنا، دراز کشیدن در کنار استخر، قدم زدن در طبیعت همیلتون و عکس گرفتن را در این محل بسیار دوست دارند.

تاریخچه استخر همیلتون:

جالب است بدانید که استخر همیلتون ظاهری همچون غاری بزرگ دارد که به یکباره ریخته و تبدیل به استخری دیدنی و بکر شده، بقایایی که در این محل پیدا شده نشان می دهد این استخر ۸۰۰۰ ساله است. احتمال آن زیاد است که سکونتگاه نخستین ساکنان همیلتون نیز بوده و محققان هم آثاری پیدا کرده اند که طبق آن ها قبل سال ۱۸۰۰ میلادی قبایل تونکاوا و آپاچی های لیپان در این غار زندگی می کردند. در این سال خانواده ای آلمانی رایمز شناخته در حال گردش در همیلتون بودند. پسر آن ها که تنها ۸ سال داشت داخل استخر غار مانند همیلتون سقوط کرد به همین خاطر این خانواده را کاشفان غار همیلتون معرفی می کنند.

از سال ۱۸۰۰ تا ۱۹۶۰ این غار ناشناخته باقی ماند و فقط اهالی منطقه از وجود آن خبر داشتند ولی کم کم بخاطر طبیعت دلفریب منطقه و وجود حیوانات زیبا همچون گوسفند، بز و... پای گردشگران به منطقه باز شد.

مورگان و جیک همیلتون حالا مالک این استخر هستند، جیک فرمانده ی نظامی تگزاس است. از سال ۱۹۶۰ تا به حال نظارت خوبی بر سلامت آب این استخر حاکم است. پس از بارش باران شنا ممنوع می شود تا باکتری سنجی انجام گیرد.

در سال ۱۹۸۵ خانواده ی رامیز اقدامات فراوانی برای حفظ طبیعت و زیستگاه این منطقه کردند، این خانواده گیاهانی در حال انقراض همیلتون را دوباره کاشتند و طبیعت اطراف استخر را زنده کردند. در این بین چند مسیر هم برای قدم زدن ساختند تا پیاده روی گردشگران به زیست بوم همیلون آسیب وارد نکند.

 در واقع وجود دره بلوکنز و سعی های مداوم خانواده ی رایمز حفظ محیط زیست همیلتون را تضمین کرده.

تاریخچه استخر همیلتون تگزاسReviewed by Yeganeh on Apr 21Rating: 3.0تاریخچه استخر همیلتون تگزاساگر علاقمندید در تور خارجی شرکت کنید، اول تور تور آمریکا را پیشنهاد می کند و راهنماییتان خواهد کرد تا تور ارزان را در این سفر تجربه کنید.

اگر علاقمندید در تور خارجی شرکت کنید، اول تور تور آمریکا را پیشنهاد می کند و راهنماییتان خواهد کرد تا تور ارزان را در این سفر تجربه کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی