موزه های معاصر استانبول

موزه های معاصر استانبول

موزه های معاصر استانبول از دیدنی ها

موزه های معاصر استانبول

موزه های معاصر استانبول : 

 

موزه پرا:

موزه پرا،یک مجموعه خصوصیست که در میدان تقسیم استانبول و در بنایی قدیمی دایر شده است.

این از دو مجموعه دائمی و موقت تشکیل شده.از مجموعه دائمی آن میتوان بخش وزنه ها و ترازوهای آناتولیایی،نقاشی های اورینتالیسم،سرامیک و کاشیهای ترکی و قسمت تصاویر مستند را نام برد.این مجموعه میزبان نمایشگاه های موقت کشوری و بین المللی هم هست.

موزه های معاصر استانبول،  از بهترین موزه های استانبول میتوان به موزه های معاصر اشاره کردکه از دیدنی های استانبول به شمار می آید ، که شما با تهیه یک تور ارزان استانبول میتوانید از این موزه های زیبا دیدن نمایید. 

موزه علم و فناوری اسلام:

مجموعه تاریخ علم و فناری در اسلام هم در مجاورت پارک گولهانه جای گرفته و شما براحتی میتوانید در یک روز از پارک گولهانه، کاخ توپکاپی، مجموعه باستان شناسی و این مجموعه جالب دیدن کنید.

موزه تاریخ علم و فناوری در اسلام،مجموعه دائمی غنی از وسایل علمی در طی قرن های نه تا شانزده میلادی است.همه این وسایل ماکت هستند ولی بازسازی همه ی این لوازم از روی نگاره های اصلی و توضیحات ویژه و در دانشگاه مونیخ انجام شده است.

موزه های معاصر استانبولReviewed by اول تور on Mar 14Rating: 4.0موزه های معاصر استانبولمیتوانید از موزه های معاصر استانبول در سفر با تور استانبول دیدن کنید.

از دیدنی های استانبول میتوان به موزه های معاصر استانبول اشاره کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی