موزه باستان شناسی و آب انبار استانبول ترکیه

موزه باستان شناسی و آب انبار استانبول ترکیه

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی و آب انبار استانبول ترکیه

موزه باستان شناسی و آب انبار استانبول ترکیه

موزه باستان شناسی

موزه باستان شناسی استانبول از سه موزه تشکیل شده است؛ موزه باستان شناسی،موزه شرق باستان و موزه تایلد کیوسک. تلفیق این سه موزه شامل بیش از 1 میلیون شیء از تمدن‌های سرتاسر جهان است. این موزه به سال 1891 احداث شده و نخستین موزه ی ترکیه بود که در زمین‌های کاخ توپکاپی قرار دارد. قدمت کیوسک کاشی به سال1472 بازمی‌گردد. موزه شامل هزاران دست‌ساختۀ گرانقیمت، مانند ‌تابوت اسکندر کبیر است. با اول تور همراه باشید تا در مورد این جاهای دیدنی استانبول بیشتر بدانیم.

آب انبار کلیسا

این آب‌انبار از زمان تاسیس آن به دستور امپراطور روم ژوستینین یکم در قرن ششم،برای افراد استانبول آب تامین کرده است.گردشگران تکنولوژی مورد استفادۀ رومیان در ساخت این شاهکار معماری را خیلی تحسین می کنند به این خاطر که برای دوره خود خیلی پیشرفته بوده است.

مخزنهای زیرزمینی که فقط چندگام با مسجد کبود فاصله دارند در مکان کلیسای سلطنتی احداث شده‌اند که در قرن سوم ساخته شده و تحت عنوان کاخ غرق شده معرفی  می‌شود.

شما می‌توانید با یک تور ارزان ترکیه - تور استانبول از آثار زیبا و دیدنی این موزه‌ها دیدن کنید و لذت ببرید !

موزه باستان شناسی و آب انبار استانبول ترکیهReviewed by تور ارزان on Dec 4Rating: 3.5موزه باستان شناسی و آب انبار استانبول ترکیهموزه باستان شناسی از سه موزه تشکیل شده است، موزه باستا شناسی،موزه شرق باستان و موزه تایلد کیوسک .

بهترین جاهای دیدنی استانبول – موزه باستان شناسی و آب انبار استانبول ترکیه – تور ارزان استانبول – تور ترکیه – تور استانبول – جاذبه های گردشگری استانبول

1 دیدگاه

  1. زهرا امیران گفت:

    ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی