مراکز خرید استانبول (1)

مراکز خرید استانبول (1)

مرکز خرید استانبول

تور استانبول

مراکز خرید استانبول (1)

مرکز خرید استانبول ساپایر ( سفایر ) :

            ساپایر را از دور دست ها براحتی می توانید ببینید، برجی در مرکز بخش تجاری لونت که عنوان مرتفع ترین سازه استانبول را به خود اختصاص داده است. در این برج مرتفع قسمت  های متفاوتی وجود دارد. از جمله بخش های برج ساپایر می توان به مرکز خرید و واحدهای مسکونی بسیار مجلل آن اشاره کرد. 

            در مجتمع تجاری برج ساپایر گروهی از برندهای معروف جهان و برترین رستوران های ترکیه و دنیا مشغول به فعالیت و عرضه محصولات هستند. در ضمن اگر دوست داشته باشید می توانید در بخش عرشه سازه، تمام استانبول را از ارتفاع ۲۳۶ متری و با زاویه ۳۶۰ درجه ببینید. شبیه ساز پرواز هوایی نیز از سرگرمی های منحصربفرد این برج است. شبیه سازی با کیفیت چهار بعدی که افراد داخل یک هلی کوپتر می نشینند و بر بالای شهر استانبول پرواز می کنند.

آدرس: ترکیه، استانبول، لونت، خیابان اسکی بویوک دره شماره ۱، امینیِتولری

ساعات کار: ۱۰ تا ۲۲ شب.

مرکز خرید ویاپورت:

         این مجتمع تجاری کمی از مرکز شهر دور است و خارج از استانبول واقع شده است. ویاپورت از وسیع ترین و مجهزترین مجتمع های تجاری استانبول و بخصوص ترکیه معرفی می شود. در این مرکز خرید حدود ۲۰۰ فروشگاه متفاوت وجود دارد. این مجتمع بزرگ پارکینگ بسیار وسیعی دارد که می توانید هنگام مراجعه از آن استفاده کنید. این پارکینگ گنجایش جای دهی ۴۵۰۰ خودرو را دارد. 

          از خصوصیات این مرکز خرید می توان به روباز بودن آن اشاره کرد. در این مرکز خرید شما این فرصت را دارید که از برندهای بسیار معروف همچون تیفانی و سایر برنده های معروف ترکی مثل واکو محصولات خوبی بخرید. همانند سایر مراکز خرید ویاپورت هم علاوه بر پوشاک و لوازم بزرگسالان شعباتی ویژه خردسالان دارد که در آن ها انواع پوشاک و اسباب بازی عرضه می شوند.

 دقیقا روبه روی مجتمع تجاری ویاپورت، یک شهربازی بسیار بزرگ با ۲۰ بخش متنوع واقع شده است. در ضمن علاوه بر آن یک سینما هم کنار این شهربازی احداث شده. برای اینکه به مرکز خرید ویاپورت برسید باید مسیر طولانی را به رانندگی مشغول شوید، ولی گوناگونی مغازه ها و فودکورت با کیفیت این مرکز خرید خستگی راه را از تنتان به در خواهد کرد.

آدرس: ترکیه، استانبول، پندیک، خیابان ددپاشا شماره ۱۹، محله ینیشهیر

ساعات کار: ۱۰ تا ۲۲ شب.

مرکز خرید الیویوم:

          این مرکز خرید جزو اولین های استانبول محسوب می شود. مساحت بسیار زیادی دارد و علاوه بر تنوع فروشگاه هایش، به خاطر طراحی و مهندسی زیبایش بسیار در جلب  نظر مردم موفق بوده است. مجتمع تجاری الیویوم در سال ۲۰۰۰ میلادی افتتاح شده، برای رسیدن به این مرکز خرید باید به خارج از استانبول بروید ولی خیلی از شهر دور نیست.

          این مرکز خرید در شروع کار و اوایل افتتاح فقط ۲۵ فروشگاه داشت ولی حالا اگر از آن دیدن کنید تعداد غرفه های آن به ۱۱۸ عدد رسیده. این مجتمع در چهار طبقه و با متراژی ۴۵,۰۰۰ متر مربعی ساخته شده است. در ضمن یک پارکینگ بسیار بزرگ و دو طبقه هم دارد، این پارکینگ ظرفیت گنجایش ۱۰۰۰ خودرو را دارد. 

الیویوم چند بخش جذاب دیگر هم دارد که یک سوپرمارکت، ۶ سالن سینما، سالن تئاتر، سالن بولینگ و چند رستوران و کافه از آن جمله هستند.

آدرس: ترکیه، استانبول، زیتینبرنو، خیابان پروفسور معمر آکسوی ۳۰، بشتلسیز

ساعات کار: ۱۰ تا ۲۲ شب.

مراکز خرید استانبول (1)Reviewed by تور ترکیه on Nov 17Rating: 2.0مراکز خرید استانبول (1)مراکز خرید استانبول ، بهترین مرکز خرید استانبول کدام است؟

اگر قصد سفر به ترکیه و خرید تور استانبول را دارید ، حتما باید از قبل با مراکز خرید استانبول آشنا شوید.

1 دیدگاه

  1. tina گفت:

    مرکز خرید ویاپورت واقعا ی مر کز خرید کاملی هستش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی