استانبول رستوران سیصد و شصت درجه

استانبول رستوران سیصد و شصت درجه

تور ترکیه، تور استانبول

تور استانبول

استانبول رستوران سیصد و شصت درجه :

جاذبه های گردشگری استانبول بقدری زیاد است که از هر گوشه و کناری میتوان لذت برد . رستوران سیصدو شصت درجه از جمله دیدنیهای استانبول است. این رستوران به لحاظ خاص بودنش از جاذبه های استانبول محسوب میشود . شهر بزرگی مانند استانبول که همیشه مملو از گردشگر و مسافر است ، طبیعیست که تعداد زیادی کافه و رستوران داشته باشد . جذابیت رستوران های ترکیه و کافه های ترکی از جذابیت های استانبول است . یکی از این رستورانها که امتیاز دسترسی به مناظر پرجاذبه چون شاخ طلایی را دارد ، رستوران 360درجه است . دیزاین 360 درجه با استفاده از استیل ، شیشه ، مخمل و جیوه صورت گرفته است و تمام امکانات برای صرف یه وعده غذای عالی را دارد.

        اگر شما هم به دیدنیهای استانبول علاقه دارید و میخواهید از مناظر شاخ طلایی و ناقوس سنت آنتون محروم نمانید ، در اولین فرصت به این رستوران بروید و بهترین میز به لحاظ چشم انداز را برای صرف غذا انتخاب کنید . فهرست غذاهای ملل و غذای ترکی این رستوران و بخصوص پیش غذاها و دسرهایش بسیار معروف و پرطرفدار است.

توصیه میکنیم اگر با تور سفر نمیکنید و زمان کافی برای اقامت دارید حتما در استانبول منزل اجازه کنید هم راحتتر خواهید بود و هم هزینه ها کاهش می یابد.

استانبول رستوران سیصد و شصت درجهReviewed by تور ارزان on Feb 8Rating: 4.0استانبول رستوران سیصدو شصت درجه :با تور استانبول و تور ترکیه میتوانید جاذبه های گردشگری ترکیه را ببینید. رستوران سیصدو شصت درجه از جمله دیدنیهای استانبول است.

رستوران سیصد و شصت درجه از جمله دیدنیهای استانبول است . از جاذبه های گردشگری ترکیه با یک تور ترکیه یا تور استانبول میتوانید لذت ببرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی