جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت2)

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت2)

جزایر استانبول

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت2)

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت2)

ساحل طلایی
   ساحل طلایی، منطقه ای بسیار زیبا و دیدنی که با مناظری دلفریب محاصره شده و ۳ اسکله را در برگرفته است. حاشیه ساحل می توان کلبه هایی چوبی، رستوران و کافه، بوتیک هایی شیک و مدرن و یک دریاچه بسیار زیبا را دید. این ساحل در ۱۵ کیلومتری استانبول واقع شده است، اگر می خواهید چند ساعتی در کنار دریای سیاه استراحت و تفریح کنید این منطقه انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. چنانچه قصد اقامت داشته باشید می توانید یکی از کلبه ها و سوئیت های کنار دریا را کرایه و یک شب و یا حتی چند روز به یادماندنی را در این ساحل بگذرانید. 
هزینه ورودی: در طول هفته: ۱۵ لیر (حدود ۱۵ هزار تومان)، آخر هفته ها: ۳۰ لیر (حدود ۳۰ هزار تومان)
ساعات بازدید: از ۸ صبح
تفریحات: شنا در دریا، موج سواری، کوهنوردی، والیبال ساحلی، مینی گلف، قایق رانی
آدرس: ترکیه، استانبول، روملفناری، کویو، مرمره
ساحل دالیا
   دالیا جزو ساحل های زیبا و محبوب شهر استانبول بشمار می رود و در کناره دریای سیاه واقع شده است. در این نوار ساحلی کافه و رستورانی جای دارد که خوراک های دریایی و ترکی بسیار لذیذی طبخ می کند. با اینکه این ساحل وسعت  کمی دارد، ولی بخاطر داشتن تخت و چترها و زمین چمن و دریای پاکیزه اش بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. ساحل دالیا فقط ۲۰ کیلومتر با مرکز استانبول فاصله دارد.
تفریحات: شن ادر دریا، پیاده روی، آفتاب گرفتن، قایق سواری، موج سواری و والیبال ساحلی
هزینه ورودی: در طول هفته: ۲۵ لیر (حدود ۲۵ هزار تومان)، آخر هفته ها: ۳۰ لیر (حدود ۳۰ هزار تومان)
ساعات بازدید: ۸ تا ۱۸عصر
آدرس: ترکیه، استانبول، کویو، دمیرسیکوی موکی
ساحل نان استاپ
   اگر این ساحل را برای استراحت و تفریح انتخاب می کنید، باید بگوییم که با یک ساحل شنی مواجه خواهید شد. ساحل نان استاپ بیشتر بخاطر حمام آفتاب و میهمانی هایش محبوب شده.  در کنار این ساحل روستای کیلیوس استانبول واقع شده است، انواع ورزش ها و تفریحات تابستانی در این منطقه برگزار می شود. در ضمن اگر علاقمند باشید می توانید در ساحل نان استاپ تفریحات مهیجی همچون موج سواری و کایت سواری را تجربه کنید.
تفریحات: شنا در دریا، تفریحات آبی چون: موج سواری، کایت سواری و قایق سواری و تفریحات دیگری چون والیبال ساحلی، فوتبال، کنسرت، میهمانی های ساحلی، بسکتبال و تنیس
آدرس: ترکیه، استانبول، ساریر، کیلیوس، کیلیوس توربان یولو شماره ۴، ساحل نان استاپ
ساعات بازدید: ۸ تا ۲۰ شب.
ساحل سولار
   سولار جزو ساحل های بزرگ حاشیه استانبول محسوب می شود، اگر این ساحل انتخاب شما برای تفریح است باید بدانید  که خدمات و تفریحات متنوعی را در این ساحل تجربه خواهید کرد. امکانات تفریحات بسیار مهیج همچون جت اسکی، کایت سواری، انواع موج سواری ها، قایق سواری و ... در ساحل سولار در اختیار گردشگران قرار می گیرد. در این منطقه بیشتر مواقع جشنواره های موسیقی و کنسرت های متفاوت برگزار می شود و علاقمندان خاص خود را دارد.
تفریحات: صخره نوردی، فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، جت اسکی، انواع موج سواری، قایق موزی، کارتینگ، کایت سواری، اسکیت و بکستبال
هزینه ورودی: در طول هفته: ۱۵ لیر (حدود ۱۵ هزار تومان)، آخر هفته ها: ۲۵ لیر (حدود ۲۵ هزار تومان)
آدرس: ترکیه، استانبول، روستای کیلیوس، توربان یولو ۴، ساحل سولار
ساعات بازدید: ۹ تا ۲۱ شب.

جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت2)Reviewed by تور استانبول on Dec 2Rating: 3.0جزایر و سواحل دیدنی استانبول (قسمت2)شهر استانبول یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور ترکیه است که دارای جزایر و سواحل بسیار زیبایی است و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. در این مطلب جزایر و سواحل دیدنی استانبول را معرفی می کنیم.

شهر استانبول یکی از زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کشور ترکیه است که دارای جزایر و سواحل بسیار زیبایی است و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.

1 دیدگاه

  1. ساناز گفت:

    دالیا جزو یکی از سواحل محبوب شهر استانبول و خوده منه 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی