تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (3)

تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (3)

تور کوهنوردی ارمنستان

تور ارمنستان

تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (3) :

یکی از مسیرهای کوهنوردی در تور کوهنوردی ارمنستان در پارک ملی به شرح زیر است :

مسیر سوم (E3): دیلیجان - شاماخیان

جاده وانادزور را 2.8 کیلومتر طی کنید، به سمت راست بروید و وارد منطقه شاماخیان شوید. بعد از 3 کیلومتر، به نقطه شروع خواهید رسید.

 شرح مسیر: جاده خاکی سمت راست را، مستقیم بروید. بعد از 1.2 کیلومتر به رودخانه می رسید (توجه داشته باشید که در مسیر برگشت 2.8 کیلومتر طول می کشد تا به رودخانه برسید.) کلیسایی کوچک در سمت راست رودخانه وجود دارد و پس از آن در را چند آلاچیق که می توانید از آن ها برای استراحت استفاده کنید. در مسیرتان مزارع سبزیجات را دارید. از رودخانه که دور شدید باید ، از سراشیبی بالا بروید و مسیری 1 کیلومتری را طی کنید در ادامه یک دو راهی وجود دارد.

بعد از اینکه 1.4 کیلومتر پیش رفتید به چمنزاری دیدنی خواهید رسید. طرف چپ را  که ببنید از صخره های مرتفع باید صعود کنید از اینجا بخش کوهنوردی شروع  خواهد شد. با صعود از صخره  ها مناظر دلفریبی از پارک ملی را خواهید دید. وارد چمنزار که شوید تا چشم کار  می کند گل های وحشی روییده اند. اگر 5 کیلومتر دیگر طی کنید به صومعه هاگارتسین خواهید رسید. 

 جاذبه های مسیر: حیوانات این منطقه را گرگ، روباه، خرگوش و گوزن تشکیل می دهند. درختانی همچون زالزالک و بارانک و گل های رز هم در مسیر پوشش جنگلی را بوجود آورده اند.

 طول مسیر: 5 ساعت | 12 کیلومتر

 علامت: برخی نقاط ندارد

 درجه سختی: دشوار

 ارتفاع مسیر: 1440 تا 2574 متر

 نوع مسیر: یک طرفه

 شرایط جاده: جاده خاکی و جنگلی

 ارتباط تلفنی: دارد

تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (3)Reviewed by تور ارزان on Nov 6Rating: 4.5تور کوهنوردی پارک ملی ارمنستان (3)تور کوهنوردی پارک ملی در تور ارمنستان بسیار هیجان انگیز است.

اگر اهل ورزش و طبیعت هستید حتما در تور ارمنستان از تور کوهنوردی در پارک ملی دیلیجان لذت ببرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی