جاهای دیدنی کرت یونان

جاهای دیدنی کرت یونان

تور یونان جاهای دیدنی جزیره کرت

جاهای دیدنی کرت یونان

جاهای دیدنی کرت یونان

کشور زیبای یونان در هر نقطه و هر شهر و جزیره اش، برای مسافران جاذبه‌ها و زیبایی‌های منحصر به فردی دارد که هیچکدام تکرار شدنی نیستند، بخصوص جزیره زیبای کرت که یکی از بهترین و دیدنی ترین جزایر یونان به حساب می‌آید، در این مطلب اول تور قصد دارد تا چندتا از بهترین جاهای دیدنی کرت را به شما عزیزان معرفی کند، با ما همراه باشید.

قبل از هر چیز پیشنهاد ما به شما این است که در جزیره کرت برای گردش و گشت و گذار راحت تر و هیجان انگیزتر اتومبیلی کرایه کنید تا خودتان شخصا در جاده‌های بی نظیر کرت رانندگی کنید، می‌توانید با مراجعه به موسسات کرایه اتومبیل و ارائه مدارک شناسایی یک ماشین نقلی کرایه کنید و خودتان به دل جاده‌های سرسبز کرت بزنید. همچنین در قسمت‌های تاریخی شهر اسب‌هایی برای تردد وجود دارند و می‌توان با سوار شدن بر یک کالسکه‌ تزئین شده خود را در قلب تمدن روم باستان حس کرد. اگر علاقه مند به قایق سواری هم هستید، این را بدانید که این بندر انواع و اقسام قایق‌ها را پیش روی تان می‌گذارد و شما می‌توانید شهر را با آنها بگردید.

بهترین انتخابها برای اقامت در کرت

کرت انواع مکان‌ها را برای کسانی که می‌خواهند با خیالی راحت چمدان‌شان را باز کنند و شبی آرام را سپری کنند، فراهم کرده است. اگر اهل هتل‌های لوکس، اقامت در خانه‌های ویلایی روستایی و یا مهمان‌خانه هستید کرت تمام این امکانات را دارد. در قسمت جنوب و مرکز این جزیره می‌توان با قیمتی ناچیز یک خانه ویلایی مجهز کرایه کرد و از تماشای طبیعت بکر این شهر لذت برد. اگر دوست دارید صبح‌های‌تان را با نگاه به ساحل شنی آغاز کنید بهتر است در شمال شهر به دنبال خانه بگردید که البته تراکم رفت و آمد در آن بیشتر است. قسمت غربی جزیره در حال توسعه است و هتل‌ها و مکان‌های اقامتی لوکس و باشکوه بیشتر در همین منطقه قرار دارند. از سوی دیگر شرق جزیره فضای آرام و مساعدی برای سپری کردن یک تعطیلات آرامش‌بخش دارد. به هر حال انتخاب با شماست؛ زیرا در این شهر گزینه‌های بسیاری پیش‌روی‌تان قرار دارد.

هتل الوندا

یک هتل ویلایی لوکس است که تمام اتاق‌های آن با امکانات و دکوراسیون مدرن تزئین شده است. شما می‌توانید برای حفظ حریم خصوصی در این هتل از استخرهای شنا، باغ اختصاصی و اسکله هتل استفاده کنید.غذای بیشتر رستوران‌های این هتل در فضای باز سرو می‌شوند و می‌توان با یک نوشیدنی خنک خستگی تمام روز را در هتل در کرد. برای کسانی که پر انرژی هستند، هتل امکانات متنوعی از جمله غواصی، اسکی روی آب و سایر ورزش‌های آبی فراهم کرده است.

عمارت ونیزی

در قلب قسمت قدیمی شهر، عمارت ونیزی متعلق به قرن 17 قرار دارد که سرویس مناسبی در اختیار مشتریان خود می‌گذارد. هر کدام از اتاق‌های هتل کاسا دلفینو ترکیب دلنشینی از دنیای قدیم با امکانات رفاهی مدرن را به همراه دارد. حمام سنگ مرمر، پارچه‌های ونیزی، تلویزیون ال سی دی، اینترنت رایگان از خدمات این هتل سنتی است. هر روز در حیاط هتل، صبحانه مجللی انتظار شما را می‌کشد و از امکانات دیگر هتل می‌توان به استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل پلاکیاس

سوییت‌های هتل پلاکیاس 20 متر از فضای ماسه‌ای ساحل را همراه با یک چتر و دو تخت در اختیار شما قرار می‌دهد تا به راحتی بتوانید در فضای اختصاصی خود از چشم‌انداز ساحل استفاده کنید. سوئیت‌های این مجموعه به امکانات مختلفی از جمله اینترنت رایگان، سالن پذیرایی و آشپزخانه مجهز هستند. مهمانان این مجموعه می‌توانند به آسانی خود را به مرکز شهر برسانند . رستوران هتل به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی است.

هتل ونتو

هتل ونتو دقیقا در قسمت تاریخی شهر قرار دارد؛ عمارتی که متعلق به قرن 14 میلادی است و با اتاق‌های زیبایش هر توریستی را برای اقامت وسوسه می‌کند. دیوارهای سنگی و روشنایی‌های قدیمی به این هتل جو صمیمانه‌ای داده و از سوی دیگر تمام امکانات رفاهی در ونتو فراهم است. رستوران سنتی این هتل شما را با طعم غذاهای اصیل کرت آشنا می‌کند و می‌توان در کمتر از چند دقیقه خود را به مرکز خرید رتیمون و موزه‌های شهر رساند.


مکان‌های دیدنی کرت

در حالی‌که کرت بخشی از یونان است، اما تاریخ و فرهنگ مختص به خود را دارد. در این شهر نقاط گردشی بسیاری برای بازدید وجود دارد مانند بازدید از مرکز تمدن مینوآن در کنوسوس یا راه رفتن در غارهای تاریخ کهن. علاوه بر این‌ها کرت برای کسانی که به دنبال آرامش و دوری گزیدن از فضاهای شهری هستند یک فرصت استثنایی است. اینجا انگار زمان مرده است. مردم شهر همه آرام و با لبخند به کارهای روزمره خود مشغولند.

کنوسوس باستان

تمدن اروپایی در شهر کرت از 9 هزار سال پیش آغاز شد. از این تمدن اولیه بقایای اندکی به جای مانده است، اما بازمانده‌هایی از تمدن بزرگ مینوآن در شهر کرت و اطراف دریای مدیترانه وجود دارد که تاریخ آن به 2هزار و 700 سال قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. مرکز تمدن مینوآن در شهر کنوسوس قرار داشت. هنوز تا حدودی بازمانده‌های خانه پادشاه مینوسی که افسانه‌های بسیاری درباره آن نوشته شده پابرجاست. این بقایا در سال 1900 توسط کاوش‌های یک باستان شناس انگلیسی به نام ایوانز کشف شد و امروزه برای علاقه مندان به تاریخ ارزش بسیاری دارد.

شهر قدیمی و بندرگاه

احتمالا شما هم بعد از سفر تصدیق خواهید کرد که شهر قدیمی چانیا یکی ازقسمت‌های زیبای شهر و به طور خلاصه سرمایه اصلی توریستی کرت است.این شهر قدیمی در کنار بندرگاه قرار دارد و خیابان‌های باریک و معماری پنجره در پنجره آن هر رهگذری را به خود جذب می‌کند. در این قسمت شهر می‌توانید کافه‌های عجیب و جالبی بینید و در قسمت قدیمی آن دوران اوج روم باستان را از نزدیک مشاهده کنید. در نزدیکی بندر موزه‌ای از آثار باستانی این دوره تاریخی وجود دارد و شما می‌توانید سوار بر کالسکه اطراف بندرگاه را ببینید.

تنگه سامره گرجی

تنگه سامره با طول 16 کیلومتر یکی از تنگه‌های زیبا و طولانی اروپاست. در نزدیکی این تنگه یک پارک ملی حیات وحش و باغ گیاه شناسی قرار دارد. این تنگه معمولا در فصل زمستان به دلیل خطر سیل بسته است، اما می‌توان در سایر فصل‌های سال از طبیعت آن لذت برد. برای رسیدن به تنگه باید 6 ساعت پیاده روی کرد. پس بهتر است کفش مناسب همراه داشت.

دریاچه کورناس

زیبایی طبیعی این دریاچه وصف‌ناپذیر است؛ دریاچه‌ای که توسط زمین‌های سرسبز و جنگل‌های انبوه احاطه شده و تنها دریاچه آب شیرین طبیعی شهر کرت است. در اطراف این دریاچه می‌توانید قسمت باستانی لاپپا را ببنید که حمام و قنات روم باستان در آن قرار دارد.

جاهای دیدنی کرت یونانReviewed by اول تور on Oct 22Rating: 3.5جاهای دیدنی کرت یونانآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی اروپا - جاهای دیدنی کرت یونان - راهنمای سفر به یونان

آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی اروپا – جاهای دیدنی کرت یونان – راهنمای سفر به یونان

1 دیدگاه

  1. فرزاد گفت:

    سلام شما تور ارزان هم برای این مکان دارید ؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی