معرفی بهترین پیش غذاهای گرجستان (قسمت 3)

معرفی بهترین پیش غذاهای گرجستان (قسمت 3)

پیش غذاهای گرجستان

تور گرجستان

معرفی بهترین پیش غذاهای گرجستان:

(قسمت سوم)

آجاپصندلی:

خوراک های برپایه سبزیجات. مواد این غذا بادمجان،گوجه فرنگی،فلفل دلمه،سیر،گشنیز و ادویه هستند.گاهی مردم برای طبخ این غذا از سیب زمینی و فلفل قرمز هم استفاده میکنند.معمولا در تابستان بیشتر طبخ می شود چون تمام مواد آن را می توان در این فصل تهیه کرد.

ایسپاناخی:

پیش غذا و سالاد گرجستانی که شباهت زیادی به بورانی دارد. اول اسفناج را خرد می کنند و بعد آن را با ماست می پزند و وقتی می خواهند سرو کنند به آن سیر، نمک و گشنیز می افزایند.

بادریجانی نیگواتیز:

یک ترکیب فوق العاده از بادمجان که مزه ای متفاوت و عالی دارد. اول تکه های بادمجان را سرخ می کنند و بعد با گردو خرد شده، گشنیز و رب انار که با روغن زیتون مخلوط شده اند پر می کنند.سپس بادمجان ها را رول می کنند. چاشنی این غذا هم دانه های انار است.

معرفی بهترین پیش غذاهای گرجستان (قسمت 3)Reviewed by اول تور on Dec 31Rating: 3.0معرفی بهترین پیش غذاهای گرجستان قسمت 3اگر علاقمند به سفر با یک تور ارزان هستید و می خواهید سفری گردشگری را به سمت گرجستان شروع کنید. خوب است پیش از آغاز سفر اطلاعاتی درباره فرهنگ غذایی، آداب و رسوم و روش زندگی مردمان این کشور بدست آورید.

اگر علاقمند به سفر با یک تور ارزان هستید و می خواهید سفری گردشگری را به سمت گرجستان شروع کنید. خوب است پیش از آغاز سفر اطلاعاتی درباره فرهنگ غذایی، آداب و رسوم و روش زندگی مردمان این کشور بدست آورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی