بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

تور کیش بوستان آهوان

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش

در جزيره زيبای كيش، تعدادی آهو به صورت آزاد در محیطی طبیعی و حفاظت شده به نام بوستان آهوان زندگی می‌كنند و به همين علت اين پارک به پارک آهوان كيش نامگذاری شده است. اين پارک در انتهای خيابان فردوسی به مساحت 2 هكتار و در سال 1380 بازگشایی شده است. اين پارک دارای 17 قفس برای نگهداری حيوانات می‌باشد. اين حيوانات شامل شير، روباه، شغال، میمون، گوزن و انواع پرندگان مانند طاووس، طوطی و عقاب طلایی می‌باشند، اما به دلیل اینکه تعداد آهوها بیشتر از سایر گونه‌ها است به نام بوستان آهوان شناخته شده است.

پارک آهوان که به نوعی تنها باغ وحش در جزیره کیش نیز محسوب می‌گردد با وجود چندین راس آهو، یک قلاده شیر، یک قلاده خرس، میمون‌های سنجابی و چند قطعه پرنده از جذابیت‌های طبیعی جزیره کیش به حساب می‌آید و بخصوصو برای کودکان بسیار جذاب است که به بازدید از این حیوانات بیایند. اين پارک مجهز به وسائل بازی كودكان بوده و دارای پوشش گياهی مناسب در جزيره زيبای كيش می‌باشد.

آهوهای این مجموعه برخلاف سایر حیوانات که در قفس نگهداری می شوند به صورت آزادانه و بدون هیچ محدودیتی  در بوستان زندگی می‌کنند، ورودی این باغ وحش بسیار دیدنی است. در این پارک با یک قطار کوچک بازدید کنندگان را تا قسمت‌های مختلف پارک همراهی می کنند.
در حدود بيست سال پيش، جمعیت کوچکى از آهوان از جزیره خارک به جزیره زيبای كيش منتقل شدند. جمعیت حدود سى تایى آهوان وارد شده در طى سال‌هاى گذشته به حدود 300 رأس رسیده و نه تنها در بوستان آهوان بلکه در سراسر جزیره حضور دارند. مشاهده آهوان ، که آزادانه در کیش زندگى مى کنند براى همه گردشگران و ميهمانان جذاب و خوشايند است. شما می توانید به راحتی در پارک آهوان كيش، تعداد کثیری از این آهوان را تماشا کنید که به راحتی و در بهترین شرایط زندگی می‌کنند.

اول تور

بوستان آهوان کیشReviewed by نویسنده تور on Nov 17Rating: 3.5بوستان آهوان کیشبهترین جاهای دیدنی کیش - راهنمای تور کیش - جاذبه های گردشگری کیش - تور ارزان کیش - بوستان آهوان کیش

بهترین جاهای دیدنی کیش – راهنمای تور کیش – جاذبه های گردشگری کیش – تور ارزان کیش – بوستان آهوان کیش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی