آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

تور کیش - آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

آکواریوم کیش

جزیره کیش به دلیل داشتن جاذبه‌های گردشگری و مناطق تفریحی بکر و زیبا جز یکی از مهمترین مناطق توریستی ایران و آسیا به شمار می‌رود. از مکانهای تفریحی این جزیره که از نظر بیشتر مسافران بسیار دیدنی می‌باشد، می‌توان به آکواریوم کیش اشاره کرد. در این آکواریوم گونه‌های مختلف گیاهان دریایی و آبزیانی از گونه‌های مختلف وجود دارد. بر اساس تحقیقات بیش از هفتاد نوع ماهی‌های کمیاب و نایاب تزئینی در آکواریوم کیش زندگی می کنند. در ادامه با اول تور همراه باشید تا درباره آکواریوم کیش بیشتر بدانیم.

خلیج فارس دارای تنوع موجودات آبزی فراوانی است. آکواریوم کیش مجموعه‌ای است که بیش از 70 نوع ماهی تزئینی و کمیاب خلیج فارس را در آکواریم‌های مجزای آب شور و شیرین در معرض دید علاقمندان قرار داده است و به کسانی که از غواصی می‌ترسند یا امکان دیدن ماهی‌های رنگارنگ خلیج فارس را در زیر آب ندارند، این فرصت را می‌دهد که به راحتی و از پشت شیشه‌های آکواریوم ماهی‌های زیبا، رنگارنگ و کمیاب خلیج فارس را در آب‌های شفاف و زلال ببینند و لذت ببرند.
این مجموعه‌ی کم نظیر در آکواریومی با حجم 50 هزار لیتر مخصوص کوسه‌ها و ماهیان بزرگ خلیج فارس و در آکواریومی با حجم 20 هزار لیتر، بیش از 70 نوع ماهی تزئینی کمیاب و نایاب آب‌ شیرین را در نگهداری می‌کند.

از آن جایی که این جاذبه‌ی گردشگری یکی از کامل‌ترین، زیباترین و بی‌نظیرترین آکواریوم‌های ایران است، سالانه حدود یک میلیون بازدیدکننده را به جزیره کیش می‌کشاند.
علاوه بر این، در بخش دیگری از ساختمان کانون هنر کیش نمایشگاهی برای مشاهده خزندگان راه‌اندازی شده که در آن بیش از 100 گونه خزنده از خانواده مارسانان از جمله مارهای عظیم بوآ، پیتون آفریقا و آمازون، مارپرنده تایلند و همچنین سوسمار ایگوانا ماداگاسکار، عقرب سیاه امپراتور آفریقا و عنکبوت‌های بزرگ و پرنده‌خوار برزیلی نگهداری می‌شوند و علاقه‌مندان به خزندگان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه، دانستنی‌های مفیدی در خصوص این جانداران به دست آورند.

آکواریوم کیش داخل ساختمان کانون هنر کیش واقع در خیابان فردوسی، جنب بوستان آهوان قرار دارد. اگر به کیش سفر کردید، سفر به دنیای زیر آب خلیج فارس و دنیای پر از رنگ ماهی‌ها را فراموش نکنید.

آکواریوم کیشReviewed by نویسنده تور on Nov 16Rating: 4.0آکواریوم کیشبهترین جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش - راهنمای تور کیش - آکواریوم کیش - تور ارزان کیش

بهترین جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش – راهنمای تور کیش – آکواریوم کیش – تور ارزان کیش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی