جاهای دیدنی کوش آداسی

جاهای دیدنی کوش آداسی

تور کوش آداسی دیدنی ها

جاهای دیدنی کوش آداسی

دیدنی های کوش آداسی

  • پارک ملی بیوک مندرس
    این پارک زیبا بین شهر سوکه و کوش آداسی قرار دارد ، پلاژهای متنوع با بافت های شنی ، صخره ای و دره ای در این پارک وجود دارند که همین تنوع ساحل های پارک که به دلیل بافت منحصر به فرد این منطقه است ، تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری کوش آداسی شده است .

    پوشش گیاهی و تنوع جانوری این نقطه جغرافیایی بسیار جالب توجه است زیرا گونه های گیاهای که در نقاط مختلفی  از ترکیه قرار دارند ، همگی در کنار هم در داخل این پارک قابل مشاهده هستند .

    در داخل پارک مکانهایی وجود دارد مثل کلبه های جنگلی و ی اآلاچیق ها که خانواده هایی که به این پارک میروند میتوانند ساعاتی را در این کلبه ها بگذرانند و برای باربیکیو نیز امکانات کامل تعبیه شده است ، همچنین کافه ها و رستورانهایی نیز در داخل پارک وجود دارد .
  • غار کاراجا
    یکی از جاذبه های طبیعی کوش آداسی غار کاراجا است که در داخل آن از سقف غار به دلیل چکیدن آب از لابلای صخره ها سنگ قطره هایی تشکیل شده که دیدنی هستند ، در داخل غار چند حوضچه و استخرهای تراورتن وجود دارند ، رطوبت داخل راهروهای غار کمی بالا است و هرچه جلوتر میروید نیز رطوبت بیشتر میشود .
  • کاروانسرای محمد پاشا
    یکی از بناهایی که در قرن 17 به دستور اوکوز محمد پاشا در کوش آداسی ساخته شده ، و به تعبیری میتوان گفت که اصلی ترین بنای این شهر است و به شکل قلعه ساخته شده ، در دیوارهای این بنا سوراخهایی برای استفاده توپ های دفاعی در نظر گرفته شده است که در مواقع حمله دشمنان به شهر برای دفاع در برابر دشمنان استفاهده میشده اند .
  • بندر قایق های تفریحی
    دو بندر تفریحی در کوش آداسی وجود دارد که بخصوص در فصل های بهار و تابستان مملو از قایق ها و کشتی هایی است  که تور های تفریحی دریایی برگزار میکنند ، و یا قایق ها و کشتی هایی که بین کوش اداسی و جزیره یونانی ساموس مسافران را جابجا میکنند ، و از جاذبه های بسیار محبوب کوش آداسی همین تور های دریایی هستند .
  • کاروانسرای باستانی
    یک کاروانسرا با قدمت 300 سال در کوش آداسی است که امروزه به عنوان اقامتگاه از آن استفاده میشود ، در حالی که بافت تاریخی این بنا حفظ شده است و به سبک قرون وسطا است ، این بنا برای بازدید عموم نیز آزاد است و همچنین میتوانید در اتاقهای این اقامتگاه اقامت داشته باشید .
جاهای دیدنی کوش آداسیReviewed by نویسنده تور on Jul 6Rating: 5.0جاهای دیدنی کوش آداسیتور ارزان کوش آداسی. راهنمای سفر به ترکیه. شهر های توریستی و جاذبه های گردشگری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی