کره جنوبی

کره جنوبی

تور ارزان کره جنوبی

تور کره جنوبی

آشنایی با کره جنوبی

کرهٔ جنوبی که با نام رسمی جمهوری کره  نیز شناخته می‌شود، کشوری است در بخش جنوبی شبه‌جزیرهٔ کره در شرق آسیا. پایتخت آن شهر سئول است.
بهتر است قبل از سفر به هر مقصدی درباره آن اطلاعاتی داشته باشید، تیم اول تور برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با مقاصد سفر، در این مطلب کشور کره جنوبی را به شما معرفی خواهد کرد، با ما همراه باشید.

سئول پایتخت کشور کره جنوبی و یک شهر مدرن و صنعتی می‌باشد. این شهر از سال ۱۹۴۸ پایتخت کره جنوبی بوده است. جمعیت این شهر بالغ بر ۱۰ میلیون نفر و بزرگترین شهر کشور کره جنوبی است که یکی از بزرگترین شهرهای دنیا به حساب می‌آید. محدوده پایتخت کره جنوبی (سئول به همراه محدوده وابسته به سئول) دومین محدوده متروپولیتن در دنیا به حساب می‌آید. این شهر قدمتی بالغ بر ۲۰۰۰ سال دارد و تقریباً یک چهارم کل جمعیت کره جنوبی در این شهر زندگی می‌کنند .

آب و هوا

زمستان در کشور کره از ماه دسامبر شروع میشود و تا اواسط مارس ادامه دارد.دمای هوا به خصوص درمناطق جنوبی مانند شهر سئول به شدت کاهش میابد و گاهی تا ۱۰- درجه سلسیوس میرسد. زمستانهای کره بسیار پربرف هستند و اسکی ورزش محبوب کره ای هاست.

بهار از اواخرماه مارس شروع شده و تا می ادامه دارد گرمای هوا مطبوع است و با باران فصلی همراه است. گلها و شکوفه های گیلاس کوهستانها و مزارع را میپوشانند.

فصل تابستان در کره بسیار گرم و مرطوب است و از ماه ژوئن شروع میشود و تا اوایل سپتامبر ادامه دارد. پاییز که از سپتامبر تا نوامبر طول میکشد از هوای معتدلی برخوردار است و بهترین فصل برای سفر به کشور کره است.


مذهب

اکثریت نژادی این کشور را کره‌ای‌ها تشکیل می‌دهند. ۴۶٫۵ درصد از مردم این کشور بی‌دین هستند، ولی مابقی مردم آن اکثرا پیرو آیین‌های بودایی، کنفوسیوسی، چوندوگیو و مسیحی کاتولیک و پروتستان هستند. زبان رسمی و رایج، زبان کره‌ای است .

کره جنوبیReviewed by اول تور on Sep 4Rating: 4.5تور ارزان کره جنوبیتور ارزان - مکان های دیدنی کره جنوبی - بهترین جاذبه های گردشگری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی