قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن (قسمت3)

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن (قسمت3)

تور ژاپن ، تور ارزان ژاپن

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت سوم

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت سوم

گوزندانی هوهایشو:

گوزندانی هوهایشو معبدی در مسیر معبد فوشیمی‌ایناری می باشد. می گویند که در سال های بسیار دور در این مکان دو بنای دیگر هم ساخته شده بود ؛ ولی آن دو را ازبین بردند و حالا تنها ساختمان معبد گوزندانی هوهایشو در این مکان برجای مانده است.

 هر سال در تاریخ 5 ژانویه دو مراسم مذهبی به عنوان های اویاما سون (Oyama-saun) و شیمیناوا شینجی (Shimenawa Shinji) در این محل اجرا می شود؛ ریسمان های مختلفی به ساختمان گوزندانی هوهایشو متصل می کنند و به دعا و عبادت مشغول می شوند و طلب  آمرزش می کنند.

 در عبادتگاه گوزندانی هوهایشو یک سنگ مقدس وجود دارد که قدمت آن را به دوران باستان تخمین میزنند و به لحاظ معنوی برای مردم ژاپن بسیار بااهمیت و باارزش است.

مییوکی هوهایشو:

پس از رسیدن به کوناتاکاشا باید مقداری پیاده روی کنید تا به ساختمان های بعدی دسترسی داشته باشید، اگر 10 دقیقه دیگر پیاده روی کنید به یک چند راهی می رسید که دو راه اصلی و سه مسیر انحرافی دارد. دو راه اصلی به ساختمان اصلی منتهی می شوند و سه راه بعد، به استراحتگاه ها و معابد بعد می رسند. چنانچه از مسیرهای انحرافی بروید، بعد از پیمودن آن ها باید بار دیگر به مسیر اصلی برگردید.

 مییوکی هوهایشو از معابد مسیر اصلی نیست. این ساختمان در سال 1963 میلادی احداث شد. اینجا، یکی از عبادتگاه های ایناری می باشد و آرامگاه نقاش و خوش نویس معروف، یوکویاما تایکن (Yokoyama Taikan) هم می باشد.

چنانچه فرصت کافی برای گردش و دیدن مییوکی هوهایشو دارید، توصیه می کنیم که حتما از آن دیدن کنید چون این منطقه پر از درختان بامبوی سبز رنگ و زیباست و چشم انداز فوق العاده ای را دربرگرفته، از کنار این محل می توانید کوه های مییوکوبی (Miyukibe) را ببینید و لذت ببرید. این کوه ها در دوره هی آن (Heian) به این اسم شناخته شده اند و از اصلی ترین مقصدهای گردشگری طبیعی و زیبای کیوتو محسوب می شوند.

کوماتاکاشا:

پس از عبور از اوکوشا اوهایشوو و مقداری پیاده روی، به آبگیر شین- ایکه (Shin-ike) یا کودامایاایکه (Kodamagaike) می رسید. این بخش در اکثر فصول سال خیلی سرسبز و زیبا می شود و همین مسئله سبب شده که خیلی از گردشگران در کنار آبگیر آن اتراق کنند و باقی مسیر را ادامه ندهند.

 آبگیر شین- ایکه به لحاظ معنوی بسیار برای اهالی ژاپ مورد احترام و ارزشمند است. آن ها معتقدند که چنانچه شخصی را گم کردید، فقط باید با چشم هایی بسته رو به روی شین- ایکه بنشینید و دستان را به طرف بالا ببرید، دستانتان به هرطرف برود، همان مسیر شما را به گمشده تان خواهد رساند.

 در کنار آبگیر معبدی کوچک و سنگی جای گرفته که با اسم کوناتاکاشا معرفی می شود. پیروان شینتو در این محل مشغول راز و نیاز می شوند.

آبی که در این مکان جارییست به نظر مردم دهنده است، و همه می توانند از آب آن استفاده کنند.

قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن (قسمت3)Reviewed by مهدی on Jan 15Rating: 3.0قسمت های معبد فوشیمی‌ایناری ژاپن قسمت سوماز جاذبه های ژاپن میتوانیم به معبد فوشیمی‌ایناری اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان ژاپن ، دیدنیهای ژاپن را از دست ندهید.

از جاذبه های ژاپن میتوانیم به معبد فوشیمی‌ایناری اشاره کنیم . اگر اهل سفر هستید با یک تور ارزان ژاپن ، دیدنیهای ژاپن را از دست ندهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی