غذاهای معروف ژاپنی (قسمت 2)

غذاهای معروف ژاپنی (قسمت 2)

تور ژاپنی

غذاهای ژاپنی

غذاهای معروف ژاپنی:

(قسمت 2)

اگر قصد سفر و حضور در یک تور خارجی، بخصوص تور ارزان ژاپن را دارید با اول تور همراه باشید.یکی از راه های شناخت آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف آشنا شدن با فرهنگ غذایی آن هاست و این مهم سفرتان را راحت تر خواهد کرد. در ادامه با مهم ترین و اصیل ترین غذاهای ژاپنی آشنا خواهید شد:

رامن:

رامن را علاوه بر مزه فوق العاده اش بیشتر به سبب ظاهر عجیب و اشتها برانگیزی که دارد می شناسند. غذایی پر از رشته که معمولا با چابستیک آن را میل می کنند.

این غذا بسیار مقویست و برای تهیه آن از گوشت و چربی استفاده می کنند، به همین علت توصیه می کنیم پیش از آن غذا نخورید. رشته رامن رشته ای خاص همین غذاست و اگر قصد تهیه این غذا را دارید باید از فروشگاه های مخصوص رشته خریداری کنید، علاوه بررگوشت گاهی ماهی هم در این غذا استفاده می شود که طعم و مزه خاص خود را دارد.

 

واگیو:

غذایی که اصلی ترین مواد آن را گوشت گاو خوب کوبیده شده تشکیل می دهد، غذایی گرانقیمت و پر هزینه است ولی این هزینه ارزش چنین غذایی را دارد. این خوراکی لذیذ بسیار شبیه استیک است. برای تهیه این غذا گوشت را خوب کوبیده و نازک می کنند ولی باید رگه های چربی روی گوشت باشد. این چربی ممکن است باب میل خیلی از افراد نباشد، ولی ظاهر زیبای این غذا، نازیبایی چربی های روی گوشت را از بین میبرد. این غذا بسیار انرژی زا و مقویست و یکی از غذاهای پرگوشت و محبوب ژاپنی محسوب می شود.

توچی سوبا:

نودل غذایی جدا نشدنی از برنامه غذایی ژاپنی ها. به راحتی می توانید این رشته های سیاه خوشمزه را در فروشگاه های ژاپن پیدا کنید. با یکبار چچشیدن این غذا به آن علاقمند می شوید و خیلی برایتان خوردن این رشته های سیاه دلچسب خواهد بود.

این غذا نیز همانند زارو سوبا ( zaru soba ) و یا داشی بروت ( dashi broth ) سرو می شود و گاهی با این غذاها اشتباه گرفته می شود، این خوراک خوشمزه با سس کنجد و سبزیجات معطر سرو می شود و طعمی بی نظیر دارد.

سانوکی اودان:

سانوکی اودان یکی دیگر از غذاهای محبوب و اصیل ژاپنی است که امتحان کردنش را به شما پیشنهاد می کنیم . نوعی رشته فرنگی که در ژاپن با اسم تجاری شیکوکو تولید و عرضه می شود. در واقع خلق و تولید این رشته های فرنگی انقلابی بزرگ در صنعت غذایی کشور ژاپن محسوب می شود، سانوکی اودان برخلاف سایر رشته ها بسیار زخیم تر است و از آرد گندم تهیه می شود و مزه ای عالی دارد. برخلاف ظاهر ضخیمش بسیار نرم و لطیف است و طرفداران زیادی هم دارد. خیلی از قدیمی های ژاپن با دست این رشته ها تهیه می کنند و با کمی سبزی و تخم مرغ آن را طبخ می کنند.

غذاهای معروف ژاپنی (قسمت 2)Reviewed by yegane on Apr 28Rating: 3.0غذاهای معروف ژاپنی قسمت 2اگر قصد سفر و حضور در یک تور خارجی، بخصوص تور ارزان ژاپن را دارید با اول تور همراه باشید.یکی از راه های شناخت آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف آشنا شدن با فرهنگ غذایی آن هاست و این مهم سفرتان را راحت تر خواهد کرد. در ادامه با مهم ترین و اصیل ترین غذاهای ژاپنی آشنا خواهید شد.

اگر قصد سفر و حضور در یک تور خارجی، بخصوص تور ارزان ژاپن را دارید با اول تور همراه باشید.یکی از راه های شناخت آداب و رسوم و فرهنگ ملل مختلف آشنا شدن با فرهنگ غذایی آن هاست و این مهم سفرتان را راحت تر خواهد کرد. در ادامه با مهم ترین و اصیل ترین غذاهای ژاپنی آشنا خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی