چند خوراک اصیل ژاپنی (قسمت 3)

چند خوراک اصیل ژاپنی (قسمت 3)

تور ژاپن

خوراکیهای ژاپنی

چند خوراک اصیل ژاپنی:

(قسمت 3)

اگر قصد شرکت در یک تور خارجی بخصوص تور ژاپن را دارید این مقاله در اول تور را دنبال کنید. در سفر به ژاپن یکی از اطلاعاتی که مدت سفر را برایتان خوشایندتر خواهد کرد شناخت فرهنگ غذایی و آداب و رسوم مردم این کشور خواهد بود. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین غذاهای ژاپنی خواهیم پرداخت:

کابایاکی:

اگر به کباب ماهی علاقمندید کابایاکی مورد تاییدتان قرار می گیرد. تنها تفاوت هایی با کباب های دیگر بخصوص کباب ماهی دارد. معمولا از ماهی و یا مارماهی این کباب را تهیه می کنند. این غذا تقریبا تلخ مزه است اما شیرینی هم در آن حس خواهد شد. این کباب یک غذای کامل محسوب می شود و معمولا ژاپنی ها این کباب را با برنج میل می کنند. عذایی فصلی محسوب می شود و معمولا در زمستان بیشتر از هر زمانی مردم تمایل به آن دارند. برای خوردن یک کابایاکی اصیل بهتر است به رستوران های قدیمی ژاپن مراجعه کنید. چون غذایی بسیار قدیمیست و آشپزهای ماهر می توانند آن را به خوبی طبخ کنند.

 

گیدون:

یک بشقاب پر از بیف و برنج که در تمام دنیا معروف است به گیدون. گوشت گاو مواد اصلی این غذاست. بستگی دارد که چه برنجی برای طبخ این غذا استفاده شود، مزه ای متفاوت خواهد داشت و حتما باید گوشت گاو تازه باشد تا مزه اصلی این غذا بدست آید. معمولا مردم ژاپن برای خوشمزه شدن غذا گوشت را داخل تخم مرغ می غلتانند.

کانی:

خرچنگ به عنوان یکی از غذاهای دریایی شناخته شده در تمام دنیاست و طرفداران زیادی هم دارد. اما این غذای دریایی در ژاپن به شیوه خاصی طبخ می شود و مزه منحصربفرد خود را دارد. اول خوب خرچنگ ها را مزه دار می کنند و بعد طبخ می کنند. این غذا کمی تلخ مزه است. خرچنگ قرمز بهترین نوع این غذاست، پس از پختن خرچنگ ها این خوراک را با سبزیجات، کاهو و هویچ تزیین و سرو می کنند.

اگر علاقمندید که در ژاپن این غذا را میل کنید آن را با نام کرب یا کانی سفارش دهید.

یاکیزاکانا:

این خوراک هم مخصوص علاقمندان به کباب بخصوص ماهی کبابیست. یک خوراک سنتی ژاپنی. در این کباب ماهی را با پوست و فلس هایش کباب می کنند.

 ماهی هایی همچون اسب ماهی، خال خالی، سابا و آزاد را به روش یاکیزاکانا کباب می کنند. در هر منطقه از ژاپن که باشید در هر رستورانی می توانید این غذای اصیل را سفارش دهید. حتی در مهمانپدیرهای زاپن هم این خوراوی خوشمزه سرو می شود.

یاکیزاکانا را هم به عنوان غذای اصلی و هم صبحانه طبخ می کنند. بعضی اوقات پیش از کباب کردن ماهی را درون خمیر میسو می غلتانند و بعد کباب می کنند که باعث خوشمزه تر شدن ماهی می شود.

کشور ژاپن با فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود توانسته جایگاه ویژه ای در گردشگری به خود اختصاص دهد. یکی از جنبه های گردشگری این کشور فرهنگ غذایی این کشور است و غذاهای عجیب و خوشمزه اش که با برخی از آن ها آشنا شدید.

چند خوراک اصیل ژاپنی (قسمت 3)Reviewed by yegane on May 9Rating: 3.0چند خوراک اصیل ژاپنی قسمت سوماگر قصد شرکت در یک تور خارجی بخصوص تور ژاپن را دارید این مقاله در اول تور را دنبال کنید. در سفر به ژاپن یکی از اطلاعاتی که مدت سفر را برایتان خوشایندتر خواهد کرد شناخت فرهنگ غذایی و آداب و رسوم مردم این کشور خواهد بود. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین غذاهای ژاپنی خواهیم پرداخت.

اگر قصد شرکت در یک تور خارجی بخصوص تور ژاپن را دارید این مقاله در اول تور را دنبال کنید. در سفر به ژاپن یکی از اطلاعاتی که مدت سفر را برایتان خوشایندتر خواهد کرد شناخت فرهنگ غذایی و آداب و رسوم مردم این کشور خواهد بود. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین غذاهای ژاپنی خواهیم پرداخت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی