جاهای دیدنی هنگ کنگ

جاهای دیدنی هنگ کنگ

تور چین دیدنی های هنگ کنگ

جاهای دیدنی هنگ کنگ

جاهای دیدنی هنگ کنگ

شهر هنگ کنگ یکی از دیدنی ترین شهر های کشور چین است که علاوه بر شهرتی که به دلیل موقعیت تجاری اش دارد جاذبه های گردشگری بسیاری هم برای گردشگران دارد و ما در این مطلب سعی کرده ایم تا بهترین و معروف ترین جاهای دیدنی هنگ کنگ را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در سفر خود به هنگ کنگ برنامه ریزی بهتری داشته باشید .

  • تله کابین هنگ کنگ

تله کابین برقی (نگونگ پینگ)، به شما چشم اندازی وسیع و قابل توجه از شهر زیبای «هنگ کنگ» می دهد. شما می توانید با سوار شدن در تله کابین ها، تجربه ای به یاد ماندنی در ذهنتان بسازید. پس از این که در این تله کابین ها از آسمان آویزان می شوید، نگران نباشید. این تله کابین های بسیار هیجان انگیز، از نظر امنیتی و ساختاری، بسیار مطمئن می باشند.

  • پله برقی هنگ کنگ

تنها در هنگ‌کنگ می‌توانید پله‌برقی پیدا کنید که همیشه روی صفحه‌نمایش آن فیلم‌های سینمایی مختلف پخش می‌شود. این پله‌برقی طولانی‌ترین پله‌برقی فضای باز در جهان است که می‌تواند مرکز شلوغ شهر را به نیمه‌راه قله ویکتوریا متصل کند. این دستگاه مارپیچی پرده پشت‌صحنه فیلم‌هایی همچون «چانگ‌کینگ اکسپرس» (Wong KarWai's Chungking Express) به کارگردانی «وونگ کار-وای» و «دارک نایت» (The Dark Knight) بوده است. این پله‌برقی از ساعت 6 تا 10 صبح به سمت پایین حرکت می‌کند و از ساعت 10:15 تا 12 به سمت بالا می‌رود.

  • خلیج ریپالس

خلیج زیبای ریپالس (Repulse Bay) در جنوب جزیره هنگ کنگ قرار دارد. این خلیج با داشتن مناظری بی‌بدیل و آب و هوایی تازه، نماینده تمام عیار جزیره هنگ کنگ است. زیبایی و طراوت این خلیج به حدی است که به آن نام "نخستین خلیج زیر بهشت" و "هاوایی شرق" را داده اند . خلیج ریپالس در پس کوه‌های سر به فلک کشیده و دریایی بی‌حد و مرز قرار دارد و وقتی از دور به آن نگاه می‌کنید خواهید دید که در امتداد خط افق محو شده است. این خلیج که شبیه به نیمه ماه است، دارای آبی شفاف و کریستالی، شن و ماسه‌های بسیار ریز و یک‌دست، سواحل وسیع و سطحی آرام و بی‌هیاهوست.

  • دیزنی لند هنگ کنگ

یکی از کاملترین پارک های تفریحی دیزنی لند در دنیا و در بین دیزلند های فرانسه وتوکیو می باشد. به طور کلی پارک دیزنی لند به دلیل روبه رو شدن با شخصیت های کارتونیو همچین امکان انواع تفریحات و سرگرمی ها همیشه جز اولویت گردشگران بوده است حتی آنهایی که برای چندمین بار به دیزنی لند پا گذاشته اند.

  • محله مونگ کوک

محله ی «مونگ کوک» یکی از بهترین محله های «هنگ کنگ» می باشد. در این محله فروشگاه های شبانه ی بسیار زیادی وجود دارد. این فروشگاه ها برای مسافران بسیار جذاب می باشند؛ زیرا در این محله می توانید هر چیزی که نیاز دارید را پیدا کنید. گل فروشی، پوشاک، انواع کفش و کیف و … از جمله ی محصولات موجود در محله ی «مونگ کوک» می باشد. در این محله می توانید کلیه ی اجناس را با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید.

  • بندر ویکتوریا

این بندر، نمادی از زیبایی و تقارن نور و موسیقی است. از 8 صبح هر روز، سمفونی نورها با اشعه ای خیره کننده و صدایی هماهنگ با حرکت نور، زیبایی این شهر را دو چندان می کند.

  • اوشن پارک

شاید بتوان گفت Ocean Park رقیب قدیمی دیزنی لند هنگ کنگ باشد. این مجموعه درسال 1977 افتتاح شد اما با ساختن دیزنی لند هنگ کنگ رونق خود را از دست داد تا اینکه در سال 2005 با ارائه خدماتی مانند مجموعه ای بی نظیر از پستانداران از جمله پانداهای کوچک و انواع آبزیان دریایی ساکن اقیانوس آرام در آکواریوم، عبور از سطح دریا به قله با تلکابین، قطار سواری آن هم در کنار اقیانوس آرام همه و همه لحظات توانست جان دوباره ای بگیرد.

جاهای دیدنی هنگ کنگReviewed by نویسنده تور on Aug 31Rating: 4.5جاهای دیدنی هنگ کنگآشنایی با بهترین جاهای دیدنی چین جاذبه های هنگ کنگ - جاهای دیدنی هنگ کنگ

1 دیدگاه

  1. مهدی.زینلی گفت:

    چقدر زیبا . عالی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی