معبد یونجو فانگشان

معبد یونجو فانگشان

معبد یونجو فانگشان-تور ارزان چین

معبد یونجو فانگشان

معبد یونجو فانگشان :

           فانگشان ( Fangshan) یک سکونتگاه مسکونی در چین ، و واقع در پکن است . جالب است بدانید یونجو وسیعترین معبد منطقه فانگشان می باشد. کسی دقیقا نمی داند معبد یونجو در چه زمانی بنا شده است و به دلیل قدمت زیاد این معبد اختلاف نظر بسیاری برسر آن است.

          یونجو در نظر چینی ها بسیار مورد احترام است. مسیر رسیدن به معبد مقداری سخت است . اولین چیزی که در عبادتگاه شما را شگفت زده می کند ۱۴۲۷۸عدد سنگ نوشته آن است؛ در هرجای معبد که قدم بگذارید سنگ نوشته ای قدیمی را میبینید که قدمت این معبد را به رخ توریستها میکشد.  هریک از این سنگ نوشته های قدیمی به سال خاصی برمیگردد و تخمین سن بنا را دشوار میکند . عبادتگاه بطور دائم فعال است و افراد زیادی در آن تردد دارند .

         درمورد سنگ نوشته های جالب این معبد قابل ذکر است اکثر آنها درمورد سرگذشت سلسله های متفاوت حاکم در چین مانند: لیائو  ، تانگ و کیدانکانگ است . ممکن است عبادتگاه در زمان یکی از همین حاکمان ساخته شده باشد . در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۰۸ نام نیایشگاه یونجو وارد فهرست جهانی یونسکو شد و به خوبی از آن محافظت میشود .

معبد یونجو فانگشانReviewed by تور ارزان on Jan 15Rating: 4.0معبد یونجو فانگشانمعبد یونجو فانگشان از معابد پکن در تور چین است . این مقاله را دنبال کنید.

معبد یونجو فانگشان از دیدنی های چین ، دیدنی های پکن ، در یک تور چین میباشد . قدمت این معبد توریست های فراوانی را جلب میکند.

1 دیدگاه

  1. نادیا.خوشخو گفت:

    متشکرم عالی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی