مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چین

مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چین

مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چین ، دیدنی های چین

مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چین

مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چین:

 

   با اینکه روستای ژاگ با کمبودهای بسیاری مواجه بوده ولی اهالی میائو خودشان آموزشگاهی ابتدایی را در غاز تأسیس کردند و اسمش راِ مدرسه ابتدایی میان غاری گذاشته اند. این دبستان در سال ۱۹۸۴ با ۶کلاس درس آعاز کار کرد.در ایام اوج آن ۸معلم به 186 دانش آموز درس یاد میدادند؛ دانش آموزانی که پیش از آن هرگز آموزش خاصی نیاموخته بودند.نکته جالب و حیرتانگیزتر قضیه وقتی است که خیلی از آن دانش آموزان از روستاهای حاشیه غار و مجاور به غار ژانگ میرفتند و به صورت شبانه روزی در مدرسه غاری به تحصیل مشغول بودند.

درکنار اینکه آموزشگاه روال آموزشی پیش پا افتاده ای داشت، شکل و طراحی داخل آن هم خیلی ساده بود که شامل یک زمین موقت چند منظوره بازی و چند کلاس از چوب میشد. این دبستان تنها مدرسه در تمام جهان است که در غار دایر شده است.

مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چینReviewed by اول تور on Apr 17Rating: 3.0مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چینمدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چین . با اینکه روستای ژاگ با کمبودهای بسیاری مواجه بوده ولی اهالی میائو خودشان آموزشگاهی ابتدایی را در غاز تأسیس کردند و اسمش را مدرسه ابتدایی میان غاری گذاشته اند.

مدرسه ای در اعماق ژانگ دانگ چین . با اینکه روستای ژاگ با کمبودهای بسیاری مواجه بوده ولی اهالی میائو خودشان آموزشگاهی ابتدایی را در غاز تأسیس کردند و اسمش را مدرسه ابتدایی میان غاری گذاشته اند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی