مجتمع تجاری شین کنگ پکن

مجتمع تجاری شین کنگ پکن

مرکز خرید شین کنگ

مجتمع تجاری شین کنگ پکن

مجتمع تجاری شین کنگ پکن

   چنانچه در پکن سکونت ندارید و تنوع برند را دوست دارید شین کنگ بهترین انتخاب است، این مجتمع تجاری در واقع تایوانی بوده و بالغ بر۹۰۰ مارک جهانی در آن پیدا می شود. وسیع ترین فروشگاه گوچی در آسیا در شین کنگ جای دارد که خود یک امتیاز محسوب می شود. از دیگر ویژگی های منحصر بفردی که شین کنگ را از بقیه مجتمع های تجاری متمایز می کند غذاخوری های بسیار عالی آن است، مخصوصا کوفته های لذیذی که طبخ می کنند.
   در طبقه ی همکف این مجتمع می توانید کالاهای با برند معمولی و هزینه کم تر را تهیه کنید و محصولاتی که زمان خرید آن ها سپری شده همواره در این بخش تخفیف  عالی دارند، به لحاظ ساختاری هم مجتمع شین کنگ بسیار شیک و تمیز است. در این مرکز خرید کنار فروشگاه نان، چند گل فروشی خوب هم وجود دارد.

آدرس: چین، پکن، منطقه ی چائویانگ، خیابان جیانگو، شماره ۲۷

مجتمع تجاری شین کنگ پکنReviewed by اول تور on Mar 9Rating: 3.0مجتمع تجاری شین کنگ پکنمجتمع تجاری شین کنگ پکن یکی فروشگاه تایوانی است که دارای بیش از 900 برند جهانی است و یکی از بزرگترین مرکز خریدهای پکن با امکانات فوق العاده می باشد. در این مقاله این مجتمع را به شما معرفی می کنیم.

مجتمع تجاری شین کنگ پکن یکی فروشگاه تایوانی است که دارای بیش از 900 برند جهانی است و یکی از بزرگترین مرکز خریدهای پکن با امکانات فوق العاده می باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی