ماپوتوفو غذای کهن چین

ماپوتوفو غذای کهن چین

غذاهای محبوب چینی

ماپوتوفو غذای کهن چین

ماپوتوفو غذای کهن چین

چین کشور بسیار پهناوری است که غذاهای متنوع و با طعم‌های گوناگونی را در خود جای‌داده است. علاوه بر آن غذاهای محلی در هر ناحیه از این کشور به‌کلی باهم متفاوت‌اند. به‌عنوان مثال غذای محلی شانگهای شیائو لانگ بائو (سوپ کوفته) است درحالی‌که در پکن اردک پکنی طرفداران بسیاری دارد.

این غذای 100 ساله که از غذاهای کهن چین است؛ مزه گرم و تندی دارد و گوشت بسیاری در آن استفاده می‌شود. برای طبخ این غذا اول پیاز بسیاری را سرخ میکنند، گوشت را هم به صورت جدا آبپز و سرخ میکنند و سپس در انتها گوشت و پیاز را ترکیب می کنند.

برای طبخ این غذای لذیذ از پروتئین گاو استفاده می کنند؛ ولی استفاده از گوشت گاو اجباری نیست و خیلی ها از پروتئین های دیگر حیوانات هم در این غذا استفاده میکنند.در انتهای پخت غذا برای خوشمزه شدنِ ماپوتوفو سسی مخصوص آماده میکنند که اساس و پایه این این سس شیر است و مزه خوراک را خیلی فوق العاده میکند.چنانچه مزه گوشت سرخ شده باب میل و ذائقه شما نیست پیشنهاد میکنیم این خوراک را حتما امتحان کنید.

 شما با یک تور ارزان چین میتوانید هم از جاذبه‌های توریستی و دیدنی چین بازدید کنید و هم از غذاهای  لذیذ و متنوع چین تجربه کنید و لذت ببرید !

ماپوتوفو غذای کهن چینReviewed by اول تور on Jan 6Rating: 3.5ماپوتوفو غذای کهن چیناین غذای 100 ساله که از غذاهای کهن چین است؛مزه گرم و تندی دارد و گوشت بسیاری در آن استفاده می‌شود. برای طبخ این غذا اول پیاز بسیاری را سرخ میکنند .

تور چین، تور ارزان چین؛ این غذا100ساله از غذاهای کهن چین است؛مزه گرم و تندی دارد و گوشت بسیاری در آن است. برای طبخ این غذا اول پیاز بسیاری را سرخ میکنند.

2 دیدگاه ها

  1. شهین.م.ن.ت گفت:

    غذاهای تایلندی به ظاهر خیلی خوشمزه میان خدا کنه مزه اش هم همینطور باشه

  2. م.ه گفت:

    چقدر غذای هیجان انگیزی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی