فاکسیان راهب بودایی چین

فاکسیان راهب بودایی چین

راهب بودایی چینی

فاکسیان راهب بودایی چین

فاکسیان راهب بودایی چین

   این راهب به سبب سفر به هندوستان با پای پیاده شهرت یافت. سیاحت فاکسیان دلایل و انگیزه های مذهبی داشته و در مدت مسافرت هایش از خیلی از مکان های مقدس بودایی که در کشورهای پاکستان، نپال، هند،بنگلادش و سریلانکا قرار داشتند بازدید کرد. گردآوری نسخ بودایی یکی از علل مهم سفر فاکسیان به هند بود. سفرنامه مشهور فاکسیان هم از اهمیت بسیار برخوردار است؛ در سفرنامه فاکسیان مطالب مهمی از امپراتوری بوداییان، سبک و شیوه های زندگی بوداییان و تاریخ و موقعیت سرزمین های جاده ابریشم،وجود دارد.
   فاکسیان سال۳۳۷میلادی در شهر چانگجی بدنیا آمد.قسمت بزرگی از دیوار چین در همین شهر است. سفرش بعد از یادگیری مباحث دینی و مذهبی شروع شد. در اوایل قرن پنجم میلادی توانست به هند و بعد به سریلانکا سفر کند. بعد از2سال به چین برگشت و به مطالعه و گردآوری مباحث دینی پرداخت. فاکسیان۸۳ سالگی(۴۲۲ میلادی)در شهر جیانگژو درگذشت.

فاکسیان راهب بودایی چینReviewed by اول تور on Apr 19Rating: 3.0فاکسیان راهب بودایی چینفاکسیان یک راهب بودایی چینی است که به دلیل مسافرت با پای پیاده به هندوستان مشهور شد و در طول سفر خود از بسیاری از معابد هندوستان بازدید کرد. در این مقاله این راهب را به شما معرفی می کنیم.

فاکسیان یک راهب بودایی چینی است که به دلیل مسافرت با پای پیاده به هندوستان مشهور شد و در طول سفر خود از بسیاری از معابد هندوستان بازدید کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی