شهرهای مهم چین

شهرهای مهم چین

تور چین شهر های مهم چین

شهر های مهم چین

شهر های مهم چین

          پایتخت چین پکن در قسمت شمال غرب کشور چین قرار گرفته و نام این شهر نیز به معنی شهر شمالی میباشد ،  و در این شهر شش فروگاه بزرگ قرار دارد که بزرگترین انها فرودگاه بین المللی پکن است و نسبت به سایر فرودگاه های چین بیشترین رفت و آمد مسافر را دارد .

          در پکن جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد از جمله دیوار چین ، شهر ممنوعه ، قصر های تابستانی و میدان تیان آن من و بسیاری جاذبه های باستانی و طبیعی دیگر .

          یکی از مهمترین رسومی که در بین مردم کشور چین از اهمیت بسیاری برخوردار است ، مراسم چای است ، زیرا کشور چین را میتوان به عنوان اولین کشور تولید کننده چای در دنیا شناخت ، و چینی ها به چای از انواع مختلف آن علاقه بسیاری دارند .

          از آنجا که اولین بار در کشور چین رشته فرنگی ساخته شده ، و غذاهای متنوع زیادی در لیست غذایی چینی ها وجود دارد که با رشته فرنگی همراه هستند ، به شما پیشنهاد میکنیم در سفر خود به کشور چین حتما یکی از غذاهای سنتی چینی را به همراه رشته فرنگی امتحان کنید.

          همچنین در پکن کارخانه تولید مروارید هم قابل بازدید برای عموم است که بسیار دیدنی میباشد و به غیر از زیورآلات محصولات تزئینی دیگری هم با مروارید قابل بازدید و خرید هستند که بسیار زیبا و هنرمندانه ساخته شده اند .

          کارخانه سنگ یشم نیز که از صنایع قدیمی و سنتی چین محسوب میشود از جمله برنامه های مهم در تورهای مسافری چین است و مجسمه ها و نشان هایی که با سنگ یشم ساخته شده اند برای چینی ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند زیرا ریشه در باورهای سنتی و مدهبی چینی ها دارد.

          شهر شانگهای چین نیز که به شهر آسمان خراشها شهرت یافته است از شهر های بسیار دیدنی چین به شمار میرود و بافت بسیار مدرن تری نسبت به سایر شهرهای چین دارد ، و کارخانه ابریشم سازی چین نیز که از مهمترین و سنتی ترین صنایع چین است در شانگهای قرار دارد ، باغ یویوان و میدان مردم یا رن مین ، موزه تاریخ طبیعی ، دره شادی شانگهای و معبد لانگا و بسیاری جاهای دیدنی دیگر نیز در شانگهای برای مسافران تور چین قابل گردش و بازدید هستند.

          از دیگر شهر های مهم چین میتوان از هانگزو ، هنگ کنگ ، گوانگجو ، سانیا ،  جزیره هایجینشا، شی آن و شنزن نام برد.

          در تمام شهر های کشور چین برای دسترسی به خدمات پزشکی ، پلیس ، اورژانس و آتش نشانی میتوانید با شماره 110 تماس بگیرید.

شهرهای مهم چینReviewed by اول تور on Jun 12Rating: 3.5شهر های مهم چینتور ارزان چین - جاذبه های گردشگری - بهترین شهر های توریستی چین

چین از لحاظ توریستی و تجاری کشور بسیار مهمی است. میخواهیم شهرهای مهم چین را معرفی کنیم.

7 دیدگاه ها

  1. مانیا گفت:

    همه ی شهرای چین دیدنی هستن واقعا ، آدم وقت کم میاره بخواد همه دیدنی های چین رو ببینه

  2. شیلا گفت:

    خیلی جالب بود ، ممنون

  3. زری گفت:

    چه خوب که شماره اضطراری برای همه چی یکسانه ، چه فکر جالبی کردن

  4. سالی گفت:

    مجسمه های یشم چین خیلی قشنگن

  5. جاهای دیدنی شنزن چین - تور ارزان گفت:

    شنزن در کشور چین یکی از مهمترین شهرهای این کشور پهناور از نظر تجاری به

  6. saman.asa گفت:

    شانگهای خیلی زیباس. ممنون

  7. آناهیتا بنایی گفت:

    چقدررررررررررر زیباست . واقعا دیدنیهای چین ، شهرهای مهم چین را نباید از دست داد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی