روستای گولیانگ چین

روستای گولیانگ چین

معرفی روستای گولیانگ چین

روستای گولیانگ چین

راه دسترسی به روستای گولیانگ چین:

 

   چنانچه قصد سفر با قطار را دارید،اولین پایانه قطار در ژینگژیانگ در۸۰کیلومتری جنوب شرقی ناحیه زیبای وانکسیان شان مستقر است.

اول باید به منطقه هوکسیان رفته و از آنجا با اتوبوس مسیر را شروع کنید.پس پیاده شدن در ایستگاه اتوبوس هوکسیان.برای اینکه به واکسیان شان برسید سوار اتوبوس دیگری شوید.برای رفت و آمدتان تا این مرحله 30 دقیقه زمان احتیاج دارید و باید1دلار بپردازید.

برای دسترسی به گولیانگ دوباره سوار اتوبوس شوید که تقریبا ۲ دلار هزینه دارد ، تقریبا 4 ساعت در راه هستید با وجود فاصله64کیلومتری کاملا طبیعی است.دلیل طولانی بودن این مسیر،توقف‌های زیاد اتوبوس دربین راه است. در زمان خارج شدن از اتوبوس نیاز است تا برای رسیدن به گولیانگ،۴ کیلومتر تا رسیدن به آن را با وسیله دیگری طی کنید و یا مسیر را پیاده طی کنید.

 انتخاببعدی شما ، طی کردن راهی ۲ کیلومتری به سمت روستای ننپینگ است.

 

روستای گولیانگ چینReviewed by اول تور on Feb 23Rating: 3.0روستای گولیانگ چینراه های دسترسی به روستای گولیانگ چین . چنانچه قصد سفر با قطار را دارید،اولین پایانه قطار در ژینگژیانگ در۸۰کیلومتری جنوب شرقی ناحیه زیبای وانکسیان شان مستقر است.

راه های دسترسی به روستای گولیانگ چین . چنانچه قصد سفر با قطار را دارید،اولین پایانه قطار در ژینگژیانگ در۸۰کیلومتری جنوب شرقی ناحیه زیبای وانکسیان شان مستقر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی