دیدنیهای پارک ملی چین

دیدنیهای پارک ملی چین

دیدنیهای پارک ملی چین

دیدنیهای پارک ملی چین

- سالن تسبیح: 
   تالار کنسرت"تسبیح"در کوهستان ولینگ یانگ قرار دارد. طراحی آن توسط "یو کونگ جیان" پروفسور دانشگاه هاروارد انجام شده است. حدودا 5000 هزار مترمربع وسعت دارد و ۱۶۰میلیون یوان برای ساختش هزینه شده است. در معماری این ساختمان تلاش شده است علاوه بر سبک مدرنیسم, هم ظاهر ساختمان، هم مصالح سازنده آن تضادی با فضای پیرامونش نداشته باشد. بعنوان مثال بیشتر از مواد آهکی و چوبی و شیشه ای در آن استفاده شده و حتی سقف آن با گل ها و سبزه های همین مکان مفروش شده است که هم به قشنگی آن افزوده است و هم نوعی شباهت با طبیعت را پدید آورده است.
- راهروی دره مرگ
   مسیر پیاده روی طولانی در ارتفاع ۱۴۰۰متری دقیقا در کنار کوهستان در بین صخره ها پیچ و تاب دار عبور می کند و دره مرگ که باعث ترس و هیجان گردشگران می شود جایی هیجان انگیز برای اشخاص علاقمند هیجان و دلهره است.
- معبد قوم توجیبایی ها
   این منطقه،دارای دو قوم ماوو 30 درصد و 70درصد توجیبا است. آنها مراسمی قومی و قبیله ای خاص دارند که همچنان برگزار می شود و از جذابیتهای منطقه است. انواع مراسم های سنتی و اپرا و رقص هنوز هم در ان جا اجرا می شود علاقمندان خاص خود را دارد.
- دره شنتانگ:
   شنتانگ یک دره با عمق زیاد است که صخره ها در چند جهت احاطه اش کردند و مکانی مرموز را پدیده آورده اند. نکته حائز اهمیت که میان پارک هی لانگ و شنتانگون یک تخته سنگ میان دو ستون صخره ای دویست متری گرفتار شده است که سالی یک بار جرقه ایجاد می کند، این هم یکی دیگر از خصوصیات جالب این مکان محسوب می شود. دره شنتانگ همه سال مه آلود است و ساکنی ندارد و تنها باد سردی که گاهی اوقات وزش دارد،در این دره همواره آوایی همانند صدای ارتش سربازان ایجاد می کنند.

دیدنیهای پارک ملی چینReviewed by اول تور on Feb 26Rating: 3.0دیدنیهای پارک ملی چینپارک ملی چین دارای معبد های زیبا و فضاهای طبیعی خاصی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این مقاله مکان های دیدنی پارک ملی را به شما معرفی می کنیم.

پارک ملی چین دارای معبد های زیبا و فضاهای طبیعی خاصی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی