دیدنیهای شنزن چین

دیدنیهای شنزن چین

تور چین جاهای دیدنی شنزن

جاهای دیدنی شنزن چین

جاهای دیدنی شنزن چین

شهر شنزن در کشور چین یکی از مهمترین شهرهای این کشور پهناور از نظر تجاری به حساب می‌آید، و همچنین علاوه بر موقعیت تجاری مهم شنزن، این شهر جاهای دیدنی و تفریحی جالب و جذابی هم برای گردشگران در خود دارد که اول تور در این مطلب این جاهای دیدنی را به شما عزیزان معرفی میکند، با ما همراه باشید.

ساحل دامشیا

این منطقه طولانی ترین ساحل شهر شنزن محسوب میشود و حدود 1/8 کیلومتر طول دارد. ساحل شنی زیبای این منطقه با شن‌های نرم و روانش از شهرت خاصی برخوردار است و موج سواری در ساحل Da Meisha  یکی از تفریحات بسیار محبوب در شهر شنزن به شمار میرود. در این منطقه ، مجسمه‌های مختلفی در کناره‌های ساحل چیده شده‌اند که نمادی در جهت فراهم آوردن زندگی بهتر هستن که بر گرفته از « نسل شناور بر کناره ساحل » (Drifting Generation) هستند و امروزه این نمادها سمبلی از خوشبختی در منطقه زیبا و دیدنی Da Meisha به حساب می‌آیند، همچنین یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در این منطقه ، سورتمه سواری با استفاده از نوار نقاله است.

پارک پنجره شنزن

پارک پنجره ای از جهان شنزن یک شهر ماکت مانند بسیار بزرگ در مساحت 48 هکتار است که شما را به یک جهانگردی در فضایی مینیاتوری می برد. این پارک که از بزرگترین و دیدنی ترین پارک‌های کشور چین است، جزو دیدنی‌های اصلی شهر شنزن چین به شمار می‌رود. در پارک پنجره ای از جهان شنزن چین نسخه مینیاتوری از تمام بناهای ارزشمند و تاریخی معروف دنیا ساخته شده است و میتوان در کنار تمامی این بناهای معروف قدم زد. در پارک پنجره ای از جهان شنزن 130 ماکت مینیاتوری از اماکن دیدنی مربوط به 43 کشور جهان را می توان دید. علاوه بر این در این پارک بینندگان نمونه‌هایی از بعضی از روستاهای چند کشور دنیا را نیز بازدید می کنند و با آداب و رسوم و جشن‌های آنها از نزدیک آشنا خواهند شد. یکی از جالب ترین دیدنی‌های پارک نماد موزه لوور فرانسه است که در میدان ورودی پارک پنجره ای از جهان شنزن واقع شده است. که بر روی ورودی ایستگاه Shijiezhichuang خط یک متروی شنزن است . در واقع بازدید از این پارک برای کسانی که نمی خواهند در قالب تور از این پارک دیدن نمایند با این خط مترو و پیاده شدن در این ایستگاه بسیار راحت است. یک حوض زیبا در وسط و دو آبشار در دو طرف آن همراه با فواره‌های زیبا و گل آرایی و طراحی بسیار زیبای این پارک محوطه ورودی پارک را بسیار زیبا و جذاب می کند که هر بیننده ای را برای بازدید از این پارک وسوسه می کند. از دیگر جذابیتهایی که در این پارک بسیار قابل توجه است قایق سواری در امتداد کانال ونیز با قایق‌های معروف ونیز به همان شکلی که در ونیز وجود دارند است. بازدید از کلسئوم روم که محل مبارزه گلادیاتورها بود و آسیاب‌های معروف بادی هلند و کاخ مشهور باکینگهام انگلستان بخش‌های دیگری از دیدنی‌های این پارک زیبای شهر شنزن چین است. در ابتدای ورود به پارک پنجره ای از جهان شنزن چین ده مجسمه معروف و شناخته شده الهه‌های ادیان و تمدن‌های باستانی جهان ساخته شده است. پارک فضای سبز زیبا و دیدنی دارد. این پارک 43 هکتاری به شما امکان بازدید مکانهای دیدنی همچون آتن باستان، برج پیزا، برج لندن، برج ایفل فرانسه را میدهد. برج ایفل پارک پنجره ای از جهان 108 متر ارتفاع دارد و بازدید کنندگان این پارک می توانند با تهیه بلیط ورودیه آن از آسانسور آن استفاده و به بالای این برج در پارک رفته و از آنجا منظره عالی به کل مجموعه پارک و شهر شنزن و حتی مرز هنگ کنگ را داشته باشند.

دره شادی شنزن

دره‌ی شادی نام یک شهربازی بزرگ در شهر شنزن است که این شهربازی از دیزنی لند هنگ‌کنگ بسیار بزرگ‌تر است. بازی‌های مهیج و تفریحات و سرگرمی‌های آبی از بازی‌های هیجان انکیز در این شهربازی به شمار می‌روند. این پارک از اوایل صبح تا پاسی از شب پذیرای بازدید کنندگان است.

دهکده فرهنگ بومی شنزن

دهکده فرهنگ بومی شنزن چین که  یک پارک بزرگ است، در زمینی به مساحت 200هزار متر مربع ساخته شده است و از دو بخش جداگانه تشکیل شده است. یکی پارک مینیاتوری جهانی و دیگر دهکده فرهنگ بومی چین که در شهر شنزن در استان گوانگدونگ در جمهوری خلق چین ساخته شده است، دهکده فرهنگ بومی شنزن چین را یکی از بزرگترین دهکده‌های از این نوع و ساختار در جهان و چین میشناسند که اکنون بسیار مورد استقبال و علاقه گردشگرانی است که از شهر زیبای شنزن چین بازدید می کنند. دهکده فرهنگ بومی شنزن چین در کنار خلیج شنزن در یک ناحیه توریستی قرار دارد. این مجموعه گردشگری شامل 100 جاذبه دیدنی تاریخی چین و 25 روستای تاریخی که مربوط به اقوام و نژادهای مختلف چین می باشد را شامل می شود. در دهکده فرهنگ بومی شنزن چین شما امکان بازدید از تاریخ پنج هزار ساله چین را در مجموعه ای کامل و بی نقص در یک روز خواهید داشت. و همین امر این دهکده توریستی را منحصر به فرد می کند. شما در این دهکده امکان لمس و تجربه سبک زندگی مردمان چین در خانه‌های بومی خودشان را از نزدیک خواهید داشت در این خانه‌ها که محل برگزاری جشن‌ها و مراسم و آداب و رسوم و فرهنگ بومی مردمان چین است شما امکان دیدن رقص‌های محلی چینی که بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند را هم خواهید داشت. در دهکده فرهنگ بومی شنزن چین فروشگاه‌هایی هم برای خرید صنایع دستی و تجربه میان وعده‌های لذیذ چینی تعبیه شده است که بازدیدکنندگان از این دهکده می توانند از آنها لذت ببرند و بیشتر با فرهنگ بومی مردمان این سرزمین کهن آشنا شوند.
دهکده فرهنگ بومی شنزن چین از سه بخش اساسی تشکیل شده است : ۱- آثار باستانی و تاریخی : (در قسمت آثار باستانی دهکده فرهنگ بومی آثار شاخص و معروف ولی با سایزی کوچکتر همانند دیوار چین، شهر ممنوعه، معبد بهشت، معبد شائولین، ارتش تراکوتا، کاخ تابستانی و …  همگی در یک مجموعه قابل مشاهده هستند.)    ۲-  چشم انداز‌های طبیعی : (در این بخش مناظر بی نظیر و چشم اندازهایی همچون رودخانه لی، کوه زرد، آبشار هوانگ گوژو، جنگل سنگی، غار هفت ستاره را می توانید مشاهده کنید.)   ۳- خانه‌ها و وسایل سنتی و بومی مردم عادی چین : (در این قسمت جاذبه‌های بی نظیری همچون حیاط پکن، برج‌های زمینی هکاس و پل باد و باران را می توانید بازدید کنید و از زندگی عادی و روزمره و معماری بومی محله های قدیمی چین و تجربه لذت از غذاهای چینی و مراسم و مناسک محلی چینی و رقص و آوازهای چینی لذت ببرید.)

کوهستان لیانهوآ

در بالای کوه در پارک مرکزی شهر شنزن، تندیسی از دنگ ژیائویینگ به چشم میخورد. این مجسمه‌ی بزرگ از برنز ساخته‌شده است. در دامنه‌های کوه هنرمندان به اجرای مراسم سنتی کشور چین می‌پردازند که بسیار دیدنی و جالب است.

نمایشگاه گل و گیاه

پارکی به وسعت 660000 مترمربع که در سال 2004 میلادی ساخته‌شده است و به‌عنوان نمایشگاهی بین‌المللی درزمینه‌ی گل و گیاه فعالیت می‌کند. این پارک دارای قسمت‌هایی چون باغ جیانان در اطراف دریاچه‌های شرقی، تپه ما و آبشارها و معبد بالای تپه است و فضاییی بسیار فرح بخش دارد.

رستوران‌های شنزن

 از آنجا که شنزن یک شهر مهاجر پذیر است، انواع غذاها و رستوران‌های سرتاسر چین در آن وجود دارد. بسیاری از این کافه‌ها و رستوران‌ها در منطقه شکو قرار دارند که منطقه مسکونی اصلی شنزن است.

رستوران دریای جهانی شکو: کشتی بسیار بزرگی که در حال حاضر در ساحل لنگر انداخته است و زنجیره ای از رستوران‌های بین المللی است. و بسیاری از تفریحات دیگر در این مکان وجود دارند.

خیابان یانتیان: خیابانی از انواع غذاهای دریایی که در آن ماهی دلخواه خود را می توان انتخاب کرد که مطابق با درخواستتان پخت می شود.

رستوران منطقه FUTIAN: غذاهای غربی بسیار عالی با قیمت مناسب در این محل سرو می شود. سوپر برگرهای عالی با استیک‌های فوق العاده بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هستند.

رستوران ایتالیایی میلانو: در این رستوران مواد غذایی جولیو که برند معتبری در میلان است مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین سرویس دهی این رستوران واقعا بی نظیر است.

رستوران WAREHOUSE: بزرگترین پیتزا 24 اینچی در شنزن، پیتزاهای شگفت انگیز نیویورک، ماکارونی تازه و چنذ مدل غذاهای هیجان انگیز دیگر در این رستوران عرضه می شود.

دیدنیهای شنزن چینReviewed by اول تور on Oct 6Rating: 4.0جاهای دیدنی شنزن چینآشنایی با بهترین جاهای دیدنی گردشگری توریستی شنزن در چین - جاهای دیدنی شنزن چین - راهنمای سفر به چین

شهر شنزن در کشور چین یکی از مهم ترین شهرهای این کشور پهناور از نظر تجاری به حساب می‌آید، و همچنین علاوه بر موقعیت تجاری مهم

1 دیدگاه

  1. mansour گفت:

    من نمایشگاه گل و گیاه این شهر رو رفتم خیلی زیباس حتما برید اگر میتونید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی