امکانات پارک ملی چین

امکانات پارک ملی چین

ویژگی های پارک ملی چین

امکانات پارک ملی چین

امکانات پارک ملی چین

   پارک ملی چین یک مرکز درمانی با ظرفیت بالا برای مسافران دارد. هتلهای این منطقه: هتل بین المللی Xiangdian ،هتل Pipaxi برای کارمندان دولتی, سه هتل ۳ ستاره (هتل Honghegu، هتل Minsu، هتل Yalin) هستند که داخل پارک به بازدید کنندگان و گردشگران ارائه خدمت می کنند. از امکانات دیگر این پارک دفتر مخابرات، اداره پست و  چندین کافی نت و فروشگاه برای خریدهای روزانه و سوغات بومی و همینطور یک بانک کشاورزی که به دستگاه خودپرداز کارت اعتباری خارجی مجهز  است هستند.

وضعیت جوی:

   پایین ترین دمای هوا ۵ درجه سلسیوس در سرما و در روزهای گرم ۲۸ درجه تخمین زده می شود. میانگین دما ۱۳ درجه سلسیوس و میانگین ​​سطح بارش سالانه از ۱۲۲۸ میلی متر است که معتدل بودن ناحیه را نشان می دهد. گرم ترین ماه در پارک جولای است و مرتفع ترین کوه در پارک جنگلی ملی چانگ ژیاژیه، کوه دوپنگ است که بلندی آن به ۱۸۹۰ متر می رسد.

امکانات پارک ملی چینReviewed by اول تور on Mar 5Rating: 3.0امکانات پارک ملی چینپارک ملی چین دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است که در داخل این پارک انواع فروشگاه ها و رستوران ها و هتل های زیبا به گردشگران خدمات ارائه می دهند. در این مقاله امکانات این پارک را بررسی می کنیم.

پارک ملی چین دارای آب و هوایی معتدل و مرطوب است که در داخل این پارک انواع فروشگاه ها و رستوران ها و هتل های زیبا به گردشگران خدمات ارائه می دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی