غار آلگارو پرتغال

غار آلگارو پرتغال

بهترین تور ارزان پرتغال غار آلگارو

غار آلگارو پرتغال

غار آلگارو پرتغال

                       آلگاروه منطقه ای در جنوب کشور پرتغال است که در سواحل این منطقه غارهای آهکی شهرتی جهانی دارند.نزدیک‌بودن به ساحل و تازیانه‌ی موج‌های خستگی ناپذیر اقیانوس اطلس سیر ایجاد این غارها بر اثر فرسایش را تسهیل و تسریع کرده‌است. شهرت خود را مدیون برج‌های ماسه سنگی خویش است. آلگارو جنوبی‌ترین منطقه‌ی کشور پرتغال و دارای خط ساحلی مملو از غارهای آهکی است. گردشگران می‌توانند از خطوط ساحلی و غار‌های این ناحیه سوار بر قایق بازدید کنند. در سواحلی چون Ponta Da Piedade که به برج‌های ماسه سنگی‌شان مشهور هستند می‌توان به گشت و گذار پرداخت. البته پیاده هم می‌شود از این غار دیدن کرد. توریست‌های زیادی هر ساله برای دیدن این غار‌های آهکی به آلگارو می‌آیند. بازدید از غار‌های آلگارو و لذت بردن از لحظاتی شاعرانه یکی از بهترین‌ کارهایی است که یک زوج جوان می‌توانند در طول عمر خود انجام دهند.
  تورهای ساحلی (با قایق) همیشه آماده را می‌توانید در کنار ساحل بیابید. این قایق‌ها شما را تا ساحل Ponta Da Piedade همراهی می‌کنند.

غار آلگارو پرتغالReviewed by تور ارزان on Oct 16Rating: 3.0غار آلگارو پرتغالمنطقه ی آلگارو در پرتغال به دلیل داشتن سنگ هایی که رفته رفته در موج ها حل میشن، دارای غارهایی از این قبیل هست. غاری که در عکس می بینید در نزدیکی لاگو است و فقط از مسیر آبی میشه بهش دسترسی پیدا کرد.

منطقه ی آلگارو در پرتغال به دلیل داشتن سنگ هایی که رفته رفته در موج ها حل میشن، دارای غارهایی از این قبیل هست. غاری که در عکس می بینید در نزدیکی لاگو است و فقط از مسیر آبی میشه بهش دسترسی پیدا کرد.

1 دیدگاه

  1. کسری.سیستانی گفت:

    خداااااای مننن مثل فیلماسسسسسس . خیلی دیدنیه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی