پارک نیاوران تهران

پارک نیاوران تهران

معرفی پارک نیاوران تهران

پارک نیاوران تهران

پارک نیاوران تهران:

 

   نیاوران از پارک‌های شمالی پایتخت  است که در جنوب کاخ نیاوران جای گرفته.پارک نیاوران در سال۱۳۴۸احداث شده و سبک معماری آن شبیه باغات ایرانی و با طرح یک تیم انگلیسی و مهندسی سردار افخمی اجرا شده. یکی از کهن‌ترین گونه درختی چنار تهران در پارک نیاوران جای دارد که عمرش ۱۵۰ سال و ارتفاعش ۲۰ متر است.فضای این پارک بسیار ساکت و دلنشین است،برای استراحت بسیار عالیست، مخصوصا برای مدتی دوری از محیط شلوغ پایتخت و مطالعه.امکاناتی که این پارک دارد شامل زمین بازی برای بچه ها، آمفی تئاتر،کتابخانه، زمین اسکیت،زمین اسب سواری،استخرهای بزرگ،سالن ورزشی بانوان و نماز خانه می باشد.

برای اینکه به پارک نیاوران برسید باید از خط یک مترو تهران استفاده کنید و در ایستگاه تجریش خارج شده یا با BRTهای مسیر راه‌آهن -تجریش و بقیه اتوبوس‌هایی که به طرف میدان تجریش می‌روند و یا از خودرو‌هایی که به این مکان می آیند،استفاده نمایید. 

پارک نیاوران تهرانReviewed by اول تور on Mar 8Rating: 3.5پارک نیاوران تهران پارک نیاوران تهران از پارک‌ های شمالی پایتخت می باشد که در جنوب کاخ نیاوران واقع شده است. در این مقاله این پارک را به شما معرفی می کنیم.

پارک نیاوران تهران از پارک‌ های شمالی پایتخت می باشد که در جنوب کاخ نیاوران واقع شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی