تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی( قسمت ۳)

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی( قسمت ۳)

تور دبی ، تور ارزان دبی

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی قسمت سوم

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی قسمت سوم

پارک آبی اسپلش ان پارتی:

اگر دنبال مجموعه تفریحی آبی هستید که منحصرا بیشتر به تفریحات بچه ها تمرکز کرده اسپلش ان پارتی محیط بسیار خوبی برای تفریح فرزندتان خواهد بود و مطمئن باشید از حضور در این مجموعه پشیمان نخواهید شد و در پایان روز با خاطره ای خوش مجموعه را ترک خواهید کرد. از خدمات خوب و قابل توجه این مجموعه برای بچه ها می توان به امکان برگزاری جشن های خاص کودکان بخصوص جشن تولد اشاره کرد. نیازی نیست در هنگام تفریح و بازی مراقب بچه ها باشید چون در این مجموعه تمام لوازم بازی و بخصوص محیط پارک به خوبی ایمن سازی شده اند و بچه ها احتیاجی به مراقبت والدین نخواهند داشت، در ضمن کسانی هستند که وظیفه مراقبت از بچه ها برعهده شان است و کاملا به کار خود وارد هستند. تنها توجه کنید که اگر در روزهای جمعه و شنبه و تعطیلات رسمی به این مجموعه مراجعه کنید، هزینه ورود به پارک آبی برای یک کودک و بزرگسال به ۱۴۰ درهم امارات (معادل ۵۱۸,۳۷۰ تومان) افزایش خواهد یافت ولی اگر چند بزرگسال دیگر هم همراهتان باشند هزینه ورود آن ها ثابت خواهد بود.

امکانات و خدمات مجموعه: کافی شاپ و رستوران، کمد، سرویس بهداشتی و حوله در ضمن امکان رزرو آنلاین بلیط هم دارد.

 سطح هزینه های این مجموعه ارزان است.

آدرس : امارات متحده عربی، دبی، منطقه الصفا ۲، خیابان  هشت ای

هزینه : کودک به همراه بزرگسال ۱۰۰ درهم امارات (معادل ۳۷۰,۲۶۰ تومان) , هر بزرگسال اضافه ۵۰ درهم امارات (معادل ۱۸۵,۱۳۰ تومان)

ساعت دسترسی : هر روز از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۲۰:۰۰  شب.

مدت پیشنهادی بازدید : ۲ تا ۳ ساعت

پارک آبی اسپلش پد:

اسپلش پد پارک آبی دیگریست که مختص کودکان یک تا دوازده سال است ساخته شده است و می توانید با خیال راحت بچه ها را در این محیط آزاد بگذارید تا مشغول تفریح شوند. محیط مجموعه بخوبی تحت کنترل است و مسئولان مراقب بچه ها هستند. از امتیازات این مجموعه تفریحی ارائه خدمات جشن تولد و مراسم های خاص کودکان است که می توانند یک روز خاطره انگیز را برای فرزندتان رقم بزنند. از امتیازات دیگر این مجموعه می توان به داشتن گروه نجات غریق های مجرب، زمین های بازی، بخش های مختلف خشک و مرطوب و کنترل دقیق دمای آب در طول سال اشاره کرد.

امکانات و خدمات مجموعه: کافی شاپ و رستوران، سرویس بهداشتی و کمد، در ضمن این مجموعه امکان رزرو آنلاین بلیط هم دارد.

محیط مجموعه تنها مناسب تفریح کودکان است، سطح هزینه های آن ارزان و مناسب است و لوازم بازی و تفریحی آن در سطح متوسط می باشد.

آدرس : امارات متحده عربی، دبی، مقابل اقامتگاه ساحل جمیرا 

هزینه : هر ساعت ۶۵ درهم امارات (معادل ۲۴۰,۶۷۰ تومان) , هر دو ساعت ۸۰ درهم امارات (معادل ۲۹۶,۲۱۰ تومان)

مدت پیشنهادی بازدید : ۲ تا ۳ ساعت

ساعت دسترسی : هر روز از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۲۰:۰۰  شب.

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی( قسمت ۳)Reviewed by مهدی on Mar 25Rating: 3.0تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی قسمت سومدر یک تور ارزان دبی ، میتوانید از تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است .

در یک تور ارزان دبی ، میتوانید از تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی  دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است .

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی