ونیز ایتالیا

ونیز ایتالیا

تور ونیز دیدنی ها

ونیز ایتالیا

ونیز ایتالیا

          شاید کمتر کسی در دنیا باشد که نام ونیز را نشنیده باشد ، بخصوص اگر اهل سفر و گردش باشد ، شهر ونیز یکی از زیبا ترین و رمانتیک ترین شهر های دنیاست ، در ونیز خبری از بزرگراه ها و خیابانهای پر ترافیک نیست ، و خیابانهای اصلی ونیز آبراه هایی هستند که با قایق های بزرگ و کوچک در آنها تردد میشود .

          شهر ونیز ایتالیا نه تنها از معماری زیبای ایتالیایی بهره برده ، بلکه غذاهای اصیل ایتالیایی و غذاهای دریایی مخصوص ونیز هم از جذابیت های این شهر دوست داشتنی هستند ، اصلی ترین و معروف ترین میدان شهر ونیز میدان سن مارکو است که همیشه پر از مردم محلی و توریستها از سراسر نقاط دنیاست .

          میتوان گفت سفر به ونیز کمی سفر پر هزینه ای است ، اما اگر بتوانید در جزیره های اطراف ونیز که هتل های ارزان تری دارند اتاق رزرو کنید و همینطور حواستان به هزینه کافه ها و رفت و آمد با تاکسی قایق ها باشد شاید بتوانید کمی از هزینه های این سفر بی نظیر کم کنید.

          در شهر ونیز مراسم بین المللی مهمی نیز برگزار میشود ، مانند جشنواره فیلم ونیز که از جشنواره های بسیار معتبر جهانی محسوب میشود ، و همچنین معروف ترین مراسم سنتی ونیز که کارناوال ماسک ها است ، و در این کارناوال ماسک های بسیار جالب و با طراحی های عجیب و دیدنی توسط هنرمندان محلی درست میشود  ، علاوه بر اینها ظروف و مجسمه های کریستالی ونیز هم بسیار معروف و البته لوکس و گران قیمت هستند .

          با اینکه ونیز برای خرید کردن خیلی شهر مناسبی نیست ، اما حتما از فروشگاه های سوغاتی فروشی ونیز یادگاری هایی از ونیز خریداری نمایید تا از این سفر بیاد ماندنی و تکرار نشدنی خود اشیایی به یادگار داشته باشید.

          در سفر به ونیز فراموش نکنید که به جزیره رنگارنگ بورانو حتما سری بزنید.

ونیز ایتالیاReviewed by اول تور on Jul 2Rating: 4.5تور ونیز ایتالیاتور ارزان اروپا دیدنی های ونیز ایتالیا - بهترین تور اروپا - جاذبه های گردشگری ونیز

2 دیدگاه ها

  1. احمد گفت:

    سلام ، تشکر از مطلب خوبتون ، لطفا اطلاعاتی هم در باره هزینه های سفر به ونیز در سایتتون قرار بدید

  2. سحر.امینی گفت:

    ونیز بی نظره . چون توی آبه خیلی خوبه و خاصه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی