معروفترین غذاهای هندی – قسمت دوم

معروفترین غذاهای هندی – قسمت دوم

تور ارزان هند غذاها بومی

معروف ترین غذاهای هندی 2

معروف ترین غذاهای هندی – قسمت دوم

در کشور هند تنوع غذاها به قدری زیاد است که نام بردن از تمام در دو یا سه مقاله نمیگنجد ، بنابراین ما در این دو مقاله سعی کردیم شما را با معروفترین غذاها و محبوب ترینهایشان آشنا کنیم.

  • مرغ کاری

همانطور که از اسم این غذا مشخص است اصلی ترین ادویه آن کاری است که در هند بهترین نوع کاری را میتوان یافت ، و همچنین از گوشت مرغ برای این غذا استفاده میشود ، با اینکه تهیه مرغ کاری به نظر ساده میرسد اما آشپزهای هندی معتقدند باید در تهیه این غذا از فوت و فن های خاصی استفاده شود ، و میزان ترکیب ادویه ها و میزان پخت این غذا بسیار مهم است تا همان مزه اصیل هندی را به شما بدهد.

  • روگان جاش یا روغن جوش

غذای خورشت مانندی است که با گوشت بره درست میشود و در کشمیر بیشتر طرفدار دارد ، اما در تمام شهر های دیگر هند نیز شناخته شده است و طبخ میشود ، در تهیه این غذا گوشت بره را با فلفل و رازیانه و زرد چوبه طعم دار میکنند و روی حرارت ملایم طبخ میکنند.

این غذای لذیذ را به همراه ترشیجات و یا ماست موسیر سرو میکنند که طعم بهتری در کنار هم خواهند داشت.

  • خوراک گوشت بانجاری

اگر گوشت آبدار را به همراه طعم تند غذاهای هندی میپسندید این غذا انتخاب بسیار خوبی خواهد بود ، در این غذا گوشت قرمز خوابانده شده در ماست را به همراه سیر و پیاز و ادویه جات وفلفل فراوان طبخ میکنند .

  • کباب حرا بارا

با اینکه از اسم این غذا به نظر میرسد یک غذای گوشتی باشد اما اینطور نیست و این کباب با سبزیجاتی از قبیل اسفناج ، نخود فرنگی ، سیب زمینی و گاهی اوقات نیز لوبیا تهیه میشود و یک انتخاب خوشمزه برای دوستداران غذاهای گیاهی است.

  • چات

یک میان وعده عالی و خوشمزه که از سیب زمینی سرخ شده تشکیل میشود که با ادویه جات مختلف طعم دار میشود و به همراه ماست و ترشی و با نان سرو میشود ، این غذا در شمال هند بیشتر تهیه میشود اما در همه شهر های دیگر هند نیز طرفداران زیادی دارد ، در بیشتر خیابانهای هند  میتوانید این میان وعده خوشمزه را از دکه های اغذیه فروشی تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

    مطالب مرتبط :

    معروف ترین غذاهای هندی قسمت اول

    هند سرزمین شگفتی ها

    آداب و رسوم مردم هند

معروفترین غذاهای هندی - قسمت دومReviewed by اول تور on Jul 20Rating: 4.5معروف ترین غذاهای هندی تور ارزان هند غذاهای سنتی بومی- بهترین جاذبه های گردشگری هند

1 دیدگاه

  1. آموزش آشپزی گفت:

    ممنون از سایت خوبتون. من هم توی سایتمون آموزش های زیادی گداشتم
    به سایت من هم سر بزنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی