شهر های توریستی هند

شهر های توریستی هند

تور ارزان هند شهر های توریستی

شهر های توریستی هند

شهرهای توریستی هند

  • دهلی

          مهمترین و زیبا ترین شهر هند که همان پایتخت کشور هندوستان نیز میباشد ، در دهلی ساختمان های مدرن مراکز مهم دولتی و مراکز خرید مدرن ، در کنار بناهای تاریخی و زیبا مثل کاخ سرخ و بازار های سنتی و رنگارنگ شهر دهلی را برای مسافران بسیار جذاب نموده است.

  • جیپور

          به شهر صورتی نیز شهرت دارد و در این شهر زیبا هم کاخ ها و قلعه های قدیمی بسیاری وجود دارند که بازگو کننده تاریخ باشکوه هندوستان هستند ، همچنین بهترین هتل های هند در جیپور قرار دارند ، جیپور مرکز راجستان است و یکی از شهر های توریستی محبوب در هند به شمار میرود.

  • آگرا

          شهری که تاج محل زیبا را در خود جای داده و به همین دلیل نیز توریستهای بسیاری را به خود جلب میکند ، همچنین قلعه آگرا فورت نیز از جاذبه های گردشگری دیگر آگرا به شمار میرود که دیدنش خالی از لطف نیست.

  • گوا

          در شمار زیباترین سواحل دنیا بدون شک گوا جایگاه خوبی را دارد ، و آرامش و طبیعت بکر و سواحل زیبای جزیره گوا یکی از مهمترین جاذبه های توریستی هند به شمار میرود که هم در فصل تابستان و هم در زمستان مسافران بسیاری را به سواحل خود میکشاند.

  • بمبئی

          شهری بندری که در غرب هند قرار دارد و یکی از شهر های مهم اقتصادی هند نیز به شمار میرود ، بمبئی نیز مانند بسیاری دیگر از شهر های هند جاذبه های گردشگری زیادی دارد مانند ، باغهای معلق ، تپه های ملاپار ، معبد جاین و بسیاری مکانهای باستانی و طبیعی دیگر ، همچنین مراکز خرید شهر بمبئی نیز مورد علاقه توریستهای بسیاری قرار میگیرد.

شهر های توریستی هندReviewed by اول تور on Jun 26Rating: 4.5شهر های توریستی هندتور ارزان هند شهر های مهم و دیدنی

2 دیدگاه ها

  1. عالیه گفت:

    من عاشق لباسا و رقصای هندی های هستم ، خیلی شاد و رنگارنگ هستند.

  2. مولایی گفت:

    ممنونم خیلی جامع بود مرسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی