چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اول

چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اول

تور هند - جاذبه ها

چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اول

چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اول

دیدنی های هند بی شمارند چه بناهای زیبایی مثل تاج محل ، و چه طبیعت بکر و بی نظیر جنگل های هند ، همگی مسافران را به خود جذب میکنند و شما هرگز سفرتان را به این کشور شگفت انگیز فراموش نخواهید کرد. با اول تور همراه باشید تا دلایل فراموش نشدنی بودن سفر به هند را به شما عزیزان بگوییم!

  • جاذبه‌های طبیعی

شهر باعث کسالتتان شده ؟ هندوستان برای رهایی از این کسالت و روزمرگی زندگی انتخاب مناسبی است. از آن سرزمینهایی است که طبیعت دست نخورده و بی‌مانندش برای چند روز کسالتتان را ازبین میبرد. با هر سلیقه که باشید اینجا آرامشتان را مییابید،کوه‌های پوشیده از برف، سواحل شنی و باغهای پرمحصول و مزارع سرسبز چای…

  • معماری جالب

با ورود به هند انتظار مشاهده ساختمانهای عجیب با تزئینات بسیار زیبا و رنگارنگ را داشته باشید. هر یک از این ساختمانها برای خود قصه‌های کهن و پیشنه‌ای جالب دارند. در این سرزمین صدها کاخ، قصر و عبادتگاه مشاهده میکنید که با هنرمندی معماران با ذوق طراحی و ساخته شده‌اند.

  • غذاهای هندی

هند به خوراکیهای تندوتیز و پر از ادویه‌اش شهرت دارد. غذا‌های رنگی و متفاوتی که شما را به دنیای مزه‌ها و رنگ‌ها می‌کشانند. با اینکه سبک نخستین غذاهای هندی، گیاهی بوده است ولی با گذشت زمان و حمله‌ی مغول‌ها اکنون در این سرزمین لذیذ‌ترین خوراکهای تهیه شده از گوشت و مرغ و ماهی را می‌توانید امتحان نمایید.

چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اولReviewed by نویسنده تور on Dec 12Rating: 3.5چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اولبهترین جاذبه های گردشگری هند - چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اول - تور ارزان هند - راهنمای تور هند

بهترین جاذبه های گردشگری هند – چرا به هندوستان سفر کنیم-قسمت اول – تور ارزان هند – راهنمای تور هند

1 دیدگاه

  1. عاطفه.شهبازیان گفت:

    سلام لطفا از شهر های هند هم مطلب بذارید . ممنون.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی