سه غذایی که در هند باید امتحان کنید

سه غذایی که در هند باید امتحان کنید

تور هند - غذاهای هندی

سه غذایی که در هند باید امتحان کنید

سه غذایی که در هند باید امتحان کنید

هند سرزمین رنگها و طعم‌ها و ادویه‌های بی‌شمار است، بنابراین بدون شک غذاهای هندی نیز باید این نشانه‌ها را دارا باشند، تا فرهنگ این سرزمین پر از شگفتی را به خوبی نشان دهند، در سفر به هندوستان و یا هر کشور دیگری در دنیا برای آنکه بهتر و بیشتر بتوانیم با فرهنگ و آداب و رسوم آن سرزمین آشنا شویم یکی از بهترین راه‌ها ، امتحان کردن غذاهای آن کشور است، در هندوستان همانطور که خیلی از ما میدانیم غذاهای بسیار تند و پر از ادویه‌های مختلف طبخ می‌شوند، اما بهتر است آنهایی را که میتوانید یک بار هم که شده امتحان کنید، در این مطلب اول تور سه غذای اصلی را که هندی‌ها بیشتر استفاده می‌کنند به شما عزیزان معرفی خواهد کرد تا در سفر خود آنها را نوش جان کنید، با ما همراه باشید.

  • کباب هندی

انواع کباب بر روی سیخ‌های چوبی تکه‌های گوشت و تکه‌های مکعبی سبزیجات و پنیر وجود دارد. بیشترین سبزیهایی که به همراه کباب خورده می شود شامل گوجه، پیاز، فلفل و قارچ است. و همچنین چند نوع سس مختلف برای بیشتر مزه درا کردن این کباب‌ها استفاده می‌شود، که در اغلب آنها از ماست استفاده می‌شود.

  • کاتی رول

کاتی رول یکی از لذیذترین خوراکیهای هندی است که در آن به شکل سنتی، کباب، تخم مرغ، سبریجات و ادویه‌های ویژه در نانی به نام paratha که یک نوع نان صاف است رول می شود. رول‌ها آنقدر بزرگ هستند که اغلب یکی از آنها برای سیر کردن یک نفر کفایت میکند و این غذا بسیار خوشمزه است، پیشنهاد میکنیم حتما امتحان کنید.

  • بلپوری

این خوراک تلفیقی از برنج پف داده شده‌ی بوداده شده با سبزیجات به همراه سس تمبر هندی و سس تندی است که با پیازهای ریز شده و فلفل سبز ترکیب شده‌اند. این خوراکی اسنک خیلی پرطرفداری است که در هنگام نوشیدن چای با آن میل می‌شود و برخی اوقات هم به عنوان آجیل سرو می‌شود.

سه غذایی که در هند باید امتحان کنیدReviewed by نویسنده تور on Dec 10Rating: 3.5سه غذایی که در هند باید امتحان کنیدبهترین غذاهای هند - سه غذایی که در هند باید امتحان کنید - تور ارزان هند - جاذبه های گردشگری هند - تور هند

بهترین غذاهای هند – سه غذایی که در هند باید امتحان کنید – تور ارزان هند – جاذبه های گردشگری هند – تور هند

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی