هتل‌های پیشنهادی در لاهه

هتل‌های پیشنهادی در لاهه

تور هلند هتل‌های لاهه

هتل‌های پیشنهادی در لاهه

هتل‌های پیشنهادی در لاهه

یک سفر ایده‌آل باید از همه نظر برای مسافران مورد پسند باشد تا بهترین خاطره‌ها را برایشان به جا بگذارد، وقتی صحبت از سفر به کشوری زیبا مثل هلند میشود، بهتر است خیالتان راحت باشد که شهرهای هلند گزینه‌های مختلفی را برای انتخاب محل اقامت در اختیار مسافران قرار میدهد، در این مطلب تیم اول تور چند هتل که در شهر لاهه هلند از نظر مسافران بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است را به شما عزیزان معرفی میکند، با ما همراه باشید.

چشم‌انداز  دریا

گراند هتل آمرات کورهواس(Grand Hotel Amrâth Kurhaus) در ساحل اسخیف نینگن واقع شده است؛ هتلی 5 ستاره که یکی از هتل‌های لوكس و مدرن شهر است. اینترنت رایگان پر سرعت در هتل فراهم است و می‌توانید صبحانه‌تان را با تماشای چشم‌انداز زیبای دریا میل کنید. رستوران کلاسیک هتل به سبک فرانسوی برای‌تان آشپزی می‌کند . در نزدیکی هتل چند کافه و سینما قرار دارد. دسترسی به مرکز شهر حدود 15 دقیقه زمان می‌برد. برای اقامت در این هتل لوکس باید شبی 150 دلار هزینه کنید.

امکانات بسیار

هتل دس ایندس(Hotel Des Indes) یک هتل 5 ستاره لوکس در مرکز شهر لاهه است که مجهز به یک باشگاه تندرستی و استخر است. دسترسی به اینترنت رایگان، اتاق‌های زیبا و شیک و تخت‌های بزرگ و راحت از ویژگی‌های این هتل است. این هتل توسط معمار معروف؛ ژاک گارسیا طراحی شده است و رستوران آن انواع غذاهای بین المللی را با بالاترین کیفیت  برای شما آماده می‌كنند. برای اقامت در این هتل باید شبی 117 دلار بپردازید.

منظره زیبای شهر

33 اتاق هتل سبل(Hotel Sebel) تمام امکانات رفاهی مورد نیازتان را برای سفر به لاهه فراهم کرده است. ساختمان سه گوش این هتل هم یک نمونه از زیبایی‌های هتل است. اتاق‌های کوچک هتل ارزان‌تر هستند اما اگر کمی هزینه کنید می‌توانید اتاقی با منظره زیبای رو به شهر تهیه کنید. دسترسی این هتل به نقاط تاریخی و ساختمان‌های مهم شهر خوب است و برای اقامت در آن باید شبی 66 دلار هزینه کنید.

خوابگاه مجهز

استیوکی(Stayokay) خوابگاهی مجهز با تمام امکانات رفاهی و قیمت مناسب است که کافه و رستوران هم دارد. این خوابگاه در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از بوفه شام و ناهار آن بهره مند شوید. تمام اتاق‌های هتل، تخت‌های سفری دارند که برای اقامت کوتاه مدت مناسب است. برای اقامت در این مکان باید شبی 23 دلار بپردازید.

هتل‌های پیشنهادی در لاههReviewed by تور ارزان on Oct 22Rating: 4.0هتل‌های پیشنهادی در لاههآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی و هتل های لاهه هلند - هتل‌های پیشنهادی در لاهه - راهنمای سفر به لاهه

آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی و هتل های لاهه هلند – هتل‌های پیشنهادی در لاهه – راهنمای سفر به لاهه

1 دیدگاه

  1. هیلدا گفت:

    ممنون بابت این همه اطلاعات برای هتل های

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی