جشنواره گل هلند

جشنواره گل هلند

تور هلند جشنواره گل

جشنواره گل هلند

جشنواره گل هلند

 همه ساله در روز 23 آوریل به مدت سه روز بزرگترین رژه ی گل دنیا در هلند برگزار می شود. این رژه از ساعت 9:30 صبح شروع می شود و تا 9 شب ادامه دارد. 20 قایق بزرگ و 30 خودرو که به بهترین شکل و در بهترین حالت ممکن تزیین شده اند، مسیر 42 کیومتری شهر Noordwijk تا Haarlem را می پیمایند. در روز دوم مردم بهترین تزیین و گل را که در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است را انتخاب می کنند .

این نمایش تا ساعت 5 عصر به طول می کشد. باید اضافه کرد که چند صد نفر از مردم علاقه مند به گل و گیاه، کار تزیین میلیون ها شاخه گل را به صورت داوطلبانه انجام می دهند تا بزرگترین فستیوال گل دنیا را رقم بزنند. در طی مسیر پیدا کردن یک نقطه خوب برای تماشا و عکس گرفتن کاری بس دشوار است زیرا هزاران هزار نفر منتظر دیدن این فستیوال هستند و قطعا نمی خواهند همچین لحظه ی زیبایی را از دست بدهند.

تاریخچه ی برگزاری این جشنواره به سال 1936بر می گردد . این جشنواره (رژه) معمولا 50000 نفر بازدید کننده دارد. برای تهیه و تزیین گل ها، دوستداران و شرکت کنندگان جشنواره به صورت گروهی کار میکنند. بعضی وقت ها این کار مستلزم صرف سه ماه کار می باشد. از کاشت گل گرفته تا گل دادن گل ها و به شکل مطلوب رسیدن.

جشنواره گل هلندReviewed by اول تور on Aug 5Rating: 4.5جشنواره گل هلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری کشور هلند - جشنواره های هلند - جشنواره گل هلند

2 دیدگاه ها

  1. نجمه گفت:

    خیلی خوبه این جشنواره گل ، من عاشق گل هستم ، و واقعا گل های هلند رو دوست دارم

  2. ilia.f گفت:

    گل فقط رز های هلندی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی