جشنواره‌های روتردام هلند

جشنواره‌های روتردام هلند

تور هلند جشنواره‌های روتردام

جشنواره‌های روتردام هلند

جشنواره‌های روتردام هلند

در کشور هلند به هرکدام از شهرها که سفر کنید جاذبه‌های بسیاری وجود دارند که شما را شیفته خود خواهند کرد، همچنین علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و تفریحات هیجان انگیز این شهرها، جشنواره‌هایی نیز در هر شهر برگزار میشود که اگر تاریخ سفر شما با این جشنواره‌ها هم‌زمان باشد، میتوانید از لذت شرکت در آنها نیز بهره ببرید.
با اول تور همراه باشید تا جشنواره‌های شهر زیبای روتردام هلند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

جشنواره بهار رتردام (Spring Festival): این جشنواره که در ماه مارس برگزار می شود محل جشن مردم به مناسبت فرا رسیدن بهار است. پاشیدن رنگ به یکدیگر یکی از فعالیت‌های اصلی این جشنواره است که در آن هر بازدیدکننده رنگ گل‌های بهاری را به خود می گیرد.

جشنواره موسیقی و هنر متل موزایک (Motel Mozaique): این جشنواره که در ماه آپریل برگزار می شود محل هنرنمایی اهالی هنر و موسیقی است.

جشنواره موسیقی کینگزدی (Kingsday Festival): این جشنواره یکی از بزرگ ترین جشنواره‌های رتردام است که در آن بزرگان موسیقی هنر خود را به نمایش می گذارند.

مسابقه روپاران (Roparun): این مسابقه که از پاریس آغاز می شود و تا رتردام ادامه دارد به منظور جمع آوری پول برای بیماران سرطانی برگزار می گردد. دور بعدی این مسابقه پانصد کیلومتری در 25 می برگزار خواهد شد.

مسابقات فرمول وان (Formula 1): در 30 آگوست 2015 خیابان‌های رتردام شاهد رقابت برترین رانندگان دنیا با برترین خودروهای روز است. رویدادی که دوستداران هیجان را از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

جشنواره‌های روتردام هلندReviewed by اول تور on Oct 18Rating: 4.0جشنواره‌های روتردام هلندآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی فرهنگی هلند - جشنواره‌های روتردام هلند - راهنمای سفر به هلند

علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و تفریحات هیجان انگیز این شهرها، جشنواره‌هایی نیز در هر شهر برگزار میشود که اگر تاریخ سفر شما با این جشنواره‌ها هم‌زمان باشد، میتوانید از لذت شرکت در آنها نیز بهره ببرید.

2 دیدگاه ها

  1. mahsa.samani گفت:

    awwwliiiiiiiiii bud .

  2. باران.م گفت:

    زیبا بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی