نیس فرانسه

نیس فرانسه

تور نیس فرانسه

تور ارزان نیس فرانسه

نیس فرانسه

شهر نیس فرانسه از شهر های مهم این کشور به شمار میرود و یکی از فرودگاه های مهم فرانسه نیز در این شهر قرار دارد ، نیس فرانسه شهری ساحلی و بسیار زیبا است و موزه های بسیاری دارد .

نیس از معروف ترین شهرهای جنوب فرانسه است ، بــا فرهنگ فرانسوی و رستوران های منحصربه فرد ،نیس یکی از مقاصد بی رقیب است برای سپری کردن مــاه عسل . نیس شهر شنا و آفتاب است ، ساحل های سنگی و ماسه ای نیس در نوع خود در دنیا از رویایی ترین ها هستند. شنا کردن در مدیترانه و خوابیدن روی ماسه های داغ ساحل، هدف اصلی سفر بسیاری از توریست های نیس است. رستوران های لوکس پرومناد و پلاژهای اختصاصی شان هم منظره ی ساحل را جذاب تر و شلوغ تر کرده است. 

پرومناد یا گردشگاه انگلیسی، خیابان فوق العاده ای که به موازات ساحل برای پیاده روی و دوچرخه سواری کشیده شده، بهترین شروع است برای گردش در نیس . پرومناد مانند یک پیاده روی بزرگ است با نخل های بزرگ؛ یک سمتش دریاست و سمت دیگرش شهر ، کارناوال بزرگ و معروف نیس در ماه فوریه در این خیابان برگزار می شود .

نیس برای این دوست داشتنی ست که غیر از آب و آفتاب، فرهنگ و هنر و موزه هم در دلش دارد ، الهام بخش نقاشان معروفی چون هانری ماتیس و مارک شاگال و نیکی دو سن فال بوده و موزه ی ماتیس و موزه ی شاگال را در خیابان های منطقه ی اعیانی سیمیز دارد. درکنار این ها، موزه ی هنرهای زیبای ژول شر که کلکسیون زیبایی از آثار نقاشان مختلف است، موزه ی هنرهای معاصر و موزه ی هنر آسیایی را نیز در نیس می توانید ببینید. کلیساهای قدیمی نیس هم که بار تاریخ و فرهنگ شهر را به دوش می کشند، دیدنی اند. نوتردام نیس، کپی ِ کوچکی از نوتردام پاریس است و کلیسای جامع روسی با گنبد های سبز عجیبش، بزرگ و زیباست و مظهر صلح بین دو کشور فرانسه و روسیه است .

نیس از محبوب ترین شهرهای توریستی دنیاست و خوبی اش این است که به دلیل آب و هوای مدیترانه ایش، هرچهار فصل سال گرم و رویایی ست. حتی در بعضی از روزهای زمستان هم می توان در آب دریایش شنا کرد .

در نیس خوراکی های منحصربه فرد زیاد پیدا می شود ، سوکا، نانی که با آرد نخود درست می شود از معروف ترین هاست ، همچنین ساندویچ تن ماهی و سوپ ماهی مخصوص نیس ، فست فود فرانسوی، باگت هایی ست که با مخلفات مختلف پر شده است ،و  ارزان ترین غذایی ست که در نیس می توان پیدا کرد .

نیس فرانسهReviewed by اول تور on Jul 10Rating: 4.5تور نیس فرانسهتور ارزان اروپا دیدنی های گردشگری نیس فرانسه

1 دیدگاه

  1. فلورا گفت:

    ممنون خوب بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی