موناکو

موناکو

تور ارزان موناکو

تور موناکو

آشنایی با موناکو

شاهزاده‌نشین موناکو ، دومین کشور کوچک دنیاست، شاهزاده‌نشینی که در قلب اروپا قرار دارد . شبه‌جزیره موناکو در دریای مدیترانه و در نزدیکی سواحل جنوب فرانسه واقع شده است و مساحت آن به حدود دو کیلومتر مربع می‌رسد. سرزمین موناکو حدود ۳۷٬۸۰۰ نفر جمعیت دارد و به خاطر وجود قوانین مالیاتی آزاد، کازینوهای متعدد و آب هوای مطبوع، به بهشت جهان‌گردان و ثروت‌مندان، معروف شده است.

مردم

موناکو همچنین از نظر تراکم جمعیت در رده دوم کشورهای متراکم قرار دارد. زبان مردم موناکو از شاخه زبان لیگوری است و گویش‌های اینتملی و مونگاسک در موناکو رایج است. فرانسه حکم زبان رسمی را دارد.

آب و هوا

موناکو یک منطقه ساحلی مدیترانه ای است و تابستان های بسیار گرمی دارد و از طرفی هوای اقیانوسی هم می تواند روی آب و هوای این منطقه  اثر داشته باشد. عصر های تابستان گرما به ۳۰ درجه می رسد ، اما زمستان ها هم همیشه و در اغلب روزها می توانید بارش را تجربه کنید. میانگین دمای زمستان هم ده درجه است و اما بهار و پاییز های دل انگیزی دارد.

موناکوReviewed by اول تور on Jul 19Rating: 4.5تور ارزان موناکوتور ارزان - مکان های دیدنی موناکو - بهترین جاذبه های گردشگری موناکو

2 دیدگاه ها

  1. بهنوش گفت:

    موناکو به نظرم خیلی کشور جالبیه ، خیلی در آرامش و خیلی شیک و خوشحال زندگی میکنن

  2. فاضل. امیری گفت:

    خدای منننننن چقدر موناکو زیباااااس . اصلا فکر نمیکردم اینهمه جاهای دیدنی داشته باشه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی