شهر صوئرا در مراکش

شهر صوئرا در مراکش

تور مراکش شهر صوئرا

شهر صوئرا در مراکش

شهر صوئرا در مراکش

کشور زیبای مراکش در هرکدام از شهرهایش برای مسافران دیدنی‌ها و تفریحاتی دارد که میتواند هر مسافری را راضی از سفر خود با خاطراتی خوش به خانه بازگرداند، در این مطلب تیم اول تور شما عزیزان را با شهر صوئرا در مراکش که به شهر بادها نیز شناخته میشود آشنا خواهد کرد، با ما همراه باشید.

صوئرا یا نام انگلیسی آن Essaouira در غرب کشور مغرب و در سواحل اقیانوس اطلس قرار دارد، و در بیشتر مواقع سال بادهای سختی در این شهر می‌وزد به گونه‌ای که تقریبا استراحت در ساحل را غیر ممکن می‌کند. با این حال، شهر صوئرا در ماه‌های آپریل تا نوامبر میزبان دوستداران موج‌سواری است زیرا برای این تفریح هیجان انگیز موجهای عالی در این ماه‌ها ایجاد میشوند. در فصول بهار و پائیز، بلوارهای مزین‌شده با نخل این شهر که گالری‌ها و بوتیک‌های زیادی را در کنار خود جای‌ داده اند گردشگران زیادی را به این منطقه جذب میکند. معماری این شهر نمونه‌ای بارز از یک شهر دارای استحکامات و قلعه‌ای اواسط قرن 18 میلادی است. مدینا، مرکز تاریخی شهر که سابق بر این موگودور نامیده می‌شد به خوبی بیانگر این سبک معماری است و درون دیوارهای شهر محصور شده است. بازارها و خیابان‌های تو در تو و ماز‌گونه صوئرا نیز حس ماجراجویی شما را ارضا خواهند نمود.

شهر صوئرا در مراکشReviewed by اول تور on Oct 10Rating: 3.5شهر صوئرا در مراکشآشنایی با بهترین شهرهای دیدنی در مراکش افریقا - شهر صوئرا در مراکش - جاذبه های گردشگری توریستی مراکش

1 دیدگاه

  1. شهیدی گفت:

    تور ارزان شهر صوئرا در مراکش .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی