10 جاذبه گردشگری کوالالامپور

10 جاذبه گردشگری کوالالامپور

تور ارزان مالزی جاهای دیدنی کوالالامپور

10جاذبه گردشگری کوالالامپور

10 جاذبه گردشگری کوالالامپور

بدون شک در شهری مانند کوالالامپور که تمدن و سنت و طبیعت در کنار هم یکجا وجود داند جاذبه های گردشگری بسیاری نیز وجود خواهد داشت ، ما در این مطلب به بهترینهای این مکانهای گردشگری و جاهای دیدنی کوالالامپور اشاره خواهیم کرد که حتما توصیه میکنیم به بازدید انها بروید.

  • برج های دوقلوی پتروناس

کمتر عکسی از مالزی دیده میشود که در آن برجهای پتروناس دیده نشود ، زیرا به نوعی نماد مالزی محسوب میشوند ، معماری بنا الهام گرفته از معماری اسلامی است و همچنین نماد تمدن و پیشرفت روز افزون مالزی ، و این دو ساختمان با شکوه توسط پلی در طبقه 41 و 42 به هم متصل شده اند که بازدید از پل برای عموم آزاد و رایگان است ، درطبقات آن دفتر مرکزی شرکت ملی نفت پتروناس و در طبقات پایینی آن مرکز خرید سوریا قرار دارد.

  • آکواریوم KLCC

یکی از بزرگترین آکواریوم های دنیاست که حدود 4000 موجود آبزی و چندین گونه نادر که فقط در عمق اقیانوسها یافت میشوند در آن نگهداری میشوند ، بازدید کنندگان میتوانند از طریق تونلی به طول 90 متر در زیر آکواریوم از موجودات زیبای داخل آن بازدید کنند .

در این مجموعه تجهیزات کاملی مانند ویدیو پروژکتورها و بنرها و امکانات دیگری برای آشنا کردن هرچه بیشتر بازدید کنندگان با موجودات دریایی در نظر گرفته شده است ، همچنین هنگام غذا دادن به ماهی ها بخصوص کوسه ها بسیار دیدنی و جذاب است.

  • محله چینی ها

اگر به دنبال خریدی ارزان تر از مراکز خرید مرکز شهر میگردید به محله چینی ها حتما سری بزنید ، در این منطقه میتوانید اجناس کپی شده همان برند های معروف را بسیار ارزانتر از اصل آنها خریداری کنید و همچنین برای خرید سوغاتی ها و یادگاری های مالزی این منطقه بهترین مکان است.

  • غار میمونها batu caves

اگر به حیوانات بخصوص میمونهای بامزه علاقمند هستید بازدید از این مکان تجربه بسیار خاطره انگیزی خواهد بود ، این مکان از اماکن مقدس هندو هاست و در واقع از محل های عبادت آنان محسوب میشود.

این غارهای مقدس در 11 کیلومتری شمال کوالالامپور قرار گرفته اند و شامل 272 پله است که در بالای آنها غار اصلی و معبد اصلی قرار گرفته اند ، و در پایین پله ها مجسمه ای بزرگ و زیبا از یکی از الهه های هندو به چشم میخورد ،  و هنگامی که وارد غار میشوید میمونها به استقبال شما خواهند آمد ، بنابراین بهتر است همراه با خود مقداری خوراکی برای خوشحال کردن این میمونهای بانمک داشته باشید.

  • پوترا جایا

این شهر با معماری زیبایش ابتدا به منظور جدا کردن ساختمانهای دولتی و وزارتخانه ها از قسمت اصلی شهر کوالالامپور ساخته شد و میتوان گفت کوالالامپور را از ازدهام و ترافیک های طولانی مانند سایر شهر های مشابهش در دنیا نجات داد.

اما امروزه  به دلیل معماری زیبا و طبیعت منطقه که سعی شده تا حد امکان حفظ شود به یکی از جاذبه های گردشگری مالزی تبدیل شده و مراکز خرید و رستورانهای خوبی نیز میتوان در این شهرک و یا جزیره زیبا پیدا کرد.

  • بلندی های گنتینگ

مجموعه ای از هتلهای منحصر به فرد با دیدی بسیار زیبا از جنگل در کنار مراکز خرید و مجموعه های تفریحی که در ارتفاعات کوه های تی تی وانسگا قرار دارد ، و بهترین و هیجان انگیز ترین راه دسترسی به این مکان تله کابین 3 کیلومتری آن میباشد.

در این مکان بزرگترین هتل دنیا که حتی در کتاب گینس هم ثبت شده است ساخته شده و نام آن نخستین هتل دنیا میباشد .

  • پارک آبی سان وی

این پارک در بیرون شهر کوالالامپور قرار دارد و برای لذت بردن از تمامی تفریحات این مجموعه بهتر است یک روز کامل را در نظر بگیرید ، پارک آبی با امکانت تفریحی و بازی های مختلف آبی برای کودکان و بزرگسالان میتواند بهترین تجربه شما از مالزی باشد ، همچنین مرکز خرید و رستورانها و شهر بازی و باغ وحش نیز از دیگر امکانات این مجموعه هستند.

  • برج مخابراتی KL TOWER

چهارمین برج بلند مخابراتی دنیا ست با ارتفاع 421 متر و در بالای تپه ای در کوالالامپور ساخته شده ، به همین دلیل به نظر میرسد از برجهای دوقلو بلندتر است درحالیکه اینگونه نیست ، میتوانید با آسانسور برج به بالای آن بروید و از مناظر شهر کوالالامپور لذت ببرید ، همچنین در رستورانهای عالی برج و رستوران گردان آن از لذت میل کردن غذا در بالای ابرها بهره ببرید.

  • برجایا هیلز

دهکده ای در بیرون شهر کوالالامپور که به شهرک فرانسوی ها نیز شناخته میشود ، مجموعه ای از چندین فرهنگ مختلف در این شهرک گرد هم آمده اند و دهکده ای ژاپنی و چشمه آب معدنی وهتل و رستورانهای معتبر نیز در این دهکده ساعاتی مطلوب را برای گذراندن وقت به بازدید کنندگان به ارمغان می آورد.

برای دسترسی به این دهکده میتوان از اتومبیل ، تاکسی ، ون و اتوبوس های مخصوص این دهکده استفاده کرد.

  • بازار مرکزی seni

در نزدیکی خیابان معروف پتالینگ قرار دارد و در ابتدا به منظور بازار تره بار برای فروش اقلامی مانند میوه و ماهی و خواروبار استفاده میشده ، اما امروزه به دستور شهرداری کوالالامپور به مرکز ارائه صنایع دستی و کارهای هنری بومیان مالزی تبدیل شده ، و گشت و گذار در این مرکز خرید چند طبقه رنگارنگ حال و هوای خاص خودش را دارد.

          مطالب مرتبط :

          کوالالامپور پایتخت مالزی

          درباره کشور مالزی

10 جاذبه گردشگری کوالالامپورReviewed by نویسنده تور on Jun 18Rating: 4.510 جاذبه گردشگری کوالالامپورتور ارزان مالزی - بهترین شهر دیدنی - جاذبه های گردشگری کوالالامپور

1 دیدگاه

  1. دینا.حسنی گفت:

    مرسی خیلی مطالبتون خوبه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی